بازدید سایت : ۵۳۱۴۷

◄ خداحافظی بابک احمدی از مپنا + حکم جدید

عباس علی آبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی بابک احمدی ناقدی را به سمت سرپرست سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران منصوب کرد. عباس علی آبادی پیش از این مدیرعامل گروه مپنا بود و بابک احمد

خداحافظی بابک احمدی  از مپنا + حکم جدید
تین نیوز |

بابک احمدی هم از مپنا به وزارت صنعت، معدن و تجارت رفت.

به گزارش تین نیوز، عباس علی آبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی بابک احمدی ناقدی را به سمت سرپرست سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران منصوب کرد.

عباس علی آبادی پیش از این مدیرعامل گروه مپنا بود و بابک احمدی نیز مدیرعاملی بخش حمل و نقل ریلی گروه مپنا را به عهده داشت.

◄ آشنایی با محمد اولیا مدیرعامل جدید گروه مپنا

بابک احمدی قبل از انتصاب به عنوان سرپرست سازمان گسترش و نوسازی ایران، سمت هایی همچون مدیرعامل بخش حمل و نقل ریلی مپنا، معاونت راه‌ آهن، مدیرعاملی سایپا ریل، قائم مقامی گروه مگا موتور، ریاست هیئت مدیره تعدادی از شرکت‌ های زیرمجموعه گروه مگا موتور و مدیرعاملی شرکت واگن پارس را بر عهده داشته است.

نامه حکم جدید بابک احمدی

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس پاسخ

    بنده خدا چقدر در آرزوی مدیرعاملی راه اهن بود!

    • ناشناس

      :))))

    • ناشناس

      خب ...
      همچنان راه آهن باید روز به روز خراب تر شود. وزارت راه لیاقت مدیر متخصص و متعهد را نداشت.
      باید با همین وضع موجود سوخت و سوخت و سوخت ... پیش به سوی نابودی راه آهن در غیاب بزرگمردان و در حضور کوتوله های متفرعن

    • ناشناس

      در پاسخ به ناشناس نامحترمی که نوشته است:
      «بنده خدا چقدر در آرزوی مدیرعاملی راه اهن بود!»

      لعنت به پدر و مادر دروغگو
      به اندازه کل تعداد تراورس های مسیر راه آهن از ایستگاه آپرین تا انشعاب بندرعباس

  • ناشناس پاسخ

    خب دکتر میعاد صالحی نفس راحتی بکش وسر بر بالش راحت بگذار چون قوی ترین گزینه جایگزنی تو از بازی رقابت خارج شد این تو واین راه اهن درمانده در دستان تو.

  • کارمند راه آهن پاسخ

    این انتصاب یک پیام خطرناک دارد و آن اینست که یک فرد با تحصیلات راه آهنی با بیش بیست سال تجربه کار ریلی که عمده آم مدیریتی و مدیریت ارشد بوده است تغییر رویه مدیریتی می دهد وبه وزارت صمت می رود علی رغم اینکه همه می دانند ایشان چقدر علاقمند بودند تا نفر اول راه آهن کشور باشند و این یعنی آقای احمدی هم به این نتیجه رسیده اند که دوستان فعلی آنقدر راه آهن را نابود کرده اند که دیگر امیدی به درست شدن آن نیست حتی با مدیریت ایشان
    هوش بالای ایشان و عقل حاکم بر تصمیمات ،ایشان را از راه آهن وریل جدا کرد وبه فضای جدیدی فرستاد
    برای ایشان آرزوی موفقیت داریم
    حالا چالش جدید برای مدیر عمل گروه مپنا جهت جایگزینی ایشان شروع می شود معمولا در ادوار گذشته مدیر عامکل بخش ریلی از سوی مپنا از سوی مدیر عامل راه آهن معرفی می شد لیکن به نظر با توجه به رویکرد مدیر عامل فعلی راه آهن بعید است اینبار اینگونه شود واحتمالا باید منتظر انتختب غیر منتظره ای بود امیدواریم در انتخاب آقای دکتر اولیاء دقت کنند وسوابق فرد را از همه لحاظ فنی وغیر فنی مورد توجه قرار دهند خواه وناخواه مدیر بخش ریلی مپنا در عملکرد راه آهن تاثیر گذار است.

    • افشین

      البته در دولتهای قبل.

  • ناشناس پاسخ

    عجب ...

  • ناشناس پاسخ

    خلایق هر چه لایق

    مدیران فعلی راه آهن حقشان است که زیر دست همین مدیرعامل فعلی کار کنند. لیاقت بابک احمدی را نداشتن

  • مهدی پاسخ

    جناب دکتر احمدی یک شخصیت چند بعدی در صنایع ریلی و خودرویی هستند و از امور مالی و بازرگانی تا مسائل مهم تخصصی مهندسی رو مسلط میباشند بنابراین حضور ایشان در سازمان گسترش بسیار مثمر ثمر خواهد بود.

  • ناشناس پاسخ

    ایشون مهندس احمدی هستند نه دکتر احمدی

    • ناشناس

      خیر ایشان از رساله دکتری خود در سال 1401 دفاع کردند.