بازدید سایت : ۵۶۱۵۹
در حکمی به علی‌اکبر مرزبان ابلاغ شد

◄ انتصاب مدیرکل امور دریانوردان و سازمان‌های تخصصی بین‌المللی سازمان بنادر

◄ انتصاب مدیرکل امور دریانوردان و سازمان‌های تخصصی بین‌المللی سازمان بنادر

تین‌نیوز| «علی‌اکبر مرزبان» به‌‌عنوان مدیرکل امور دریانوردان و سازمان‌های تخصصی بین‌المللی سازمان بنادر و دریانوردی منصوب شد.
 
به گزارش تین‌نیوز در حكمی از سوی محمد سعیدن‍ژاد، معاون وزیر راه‌ و شهرسازی و مدیر‌عامل سازمان بنادر و دریانوردی، علی‌اكبر مرزبان به‌عنوان مدیركل امور دریانوردان و سازمان‌های تخصصی بین‌المللی منصوب شد. این انتصاب در حالی رخ داد که در تغییرات جدید سازمانی، اداره‌کل امور دریانوردان و سازمان‌های تخصصی بین‌المللی، از ادغام دو اداره‌كل امور دریانوردان و اداره‌كل دفتر سازمان‌های بین‌المللی و تخصصی ایجاد شده است.

پیش از این علی‌اكبر مرزبان مسئولیت‌های ریاست امور حقوقی و قراردادهای اداره كل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، ریاست اداره بنادر و دریانوردی آبادان، هشت سال نمایندگی ایران و سازمان بنادر و دریانوردی در سازمان بین‌المللی دریانوردی در انگلیس و اخیرا مشاور مدیرعامل سازمان بنادر را در كارنامه كاری خود داشته است.
 
وی دارای مدرك فوق‌‌لیسانس حقوق از ایران و فوق‌لیسانس مدیریت امور دریانوردی از دانشگاه جهانی دریانوردی كشور سوئد است و ‌اكنون هم دانشجوی دكتری حقوق بین‌‌الملل است.

مرزبان، در آذرماه سال گذشته از سوی دبیركل سازمان بین‌المللی دریانوردی به‌عنوان سفیر دریایی این سازمان در ایران منصوب شد.

 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.