◄ اسامی هیئت مدیره جدید انجمن شرکت های حمل و نقل بین المللی ایران
اعضای هیئت مدیره جدید انجمن شرکت های حمل و نقل بین المللی ایران مشخص شد.
اعضای هیئت مدیره جدید انجمن شرکت های حمل و نقل بین المللی ایران مشخص شد.
به گزارش تین نیوز، انتخابات تعیین اعضای هیئت مدیره انجمن شرکت های حمل و نقل بین المللی ایران 12 مرداد برگزار شد که پس از رای گیری اعضای هیئت مدیره جدید انجمن انتخاب شدند.
بیشتر بخوانید:
آغاز ثبت نام از متقاضیان جدید شرکت در آزمون تأسیس شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا
اسامی اعضای هیئت مدیره به شرح زیر است:
- محمد نیک پی- رئیس
- میر فتحعلی سیدزنوزی - نایب رئیس
- قربان جعفرزادگان- دبیر
- حمیدرضا اکبرجانی - خزانه دار
- افسانه فخری- عضو
- پدرام امیری- عضو
- رضا گیلک- عضو
- سعید صیادی- عضو
- محمد عددیان نیشابوری- عضو
- رامین طالب زاده- بازرس
- افشین بهرامی- بازرس
به گزارش تین نیوز، انجمن شرکت های حمل و نقل بین المللی ایران در زمینه صدور و مجوز تردد، ترانزیت، کنترل بارنامه، اخذ روادید برای رانندگان، رسیدگی به شکایت صاحبان کالا و شرکت های حمل و نقل بین المللی فعالیت می کند و بیش از 650 عضو دارد.
انجمن صنفی با حوزه جغرافیایی کل کشور زمانی امکان ادامه فعالیت رادار که امکان تشکیل انجمن درهراستان نباشد.
جالب است چندین انجمن استانی برای شرکتهای حمل و نقل بین المللی تشکیل شده است و حتی کانون سراسری این شرکتها نیز تشکیل شده و پروانه فعالیت اخذ کرده است .این انجمن کجای این صنف قرار دارد؟! بابا سی و دو سال از اجرایی شدن قانون کار گذشت .ماده ۱۳۱ قانون کار و آیین نامه های اجرایی آن را بخوانید .سازمان های کارگری وکارفرمایی وزارت تعاون لابی گری و بی قانونی هم حد و اندازه ای دارد .بلاخره یک روزی،یک جایی باید جواب بدهید .آه ونفرین بی صدای هزاران راننده حمل ونقل کالادر بخش بین المللی یک روزی دامن تک تک شما را خواهد گرفت .
این تشکل صنفی ذاتا محکوم به انحلال است ودر قانون جایی ندارد.
بنظر می رسد این تشکل با نام انجمن صنفی سراسری کارفرمایی شرکتهای حمل و نقل بین المللی ایران و به این شکل حاصل اغماض یا سهل انگاری یا بی تفاوتی و ،،،،،،،،، بعضی از کارشناسان یا مدیران سازمانهای کارگری و کارفرمایی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی است،
وگرنه
چگونه می شود که شش انجمن صنفی مشابه با همین عنوان انجمن صنفی کارفرمایی شرکت های حمل و نقل بین المللی در شش استان دیگر وجود داشته باشد ،
حتی در استان تهران کانون سراسری انجمن های صنفی کارفرمایی شرکت های حمل و نقل بین المللی تاسیس و وجود داشته باشد،
آنوقت یک انجمن صنفی با عنوان و ادعای سراسری کارفرمایی شرکت های حمل و نقل بین المللی آن هم در پایتخت کشور و در بیخ گوش سازمان های کارگری و کارفرمایی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به آسانی با عنوانی در مغایرت با آیین نامه چگونگی تشکیل ، حدود وظایف و اختیارات و نحوه فعالیت انجمن های صنفی و کانون های مربوط به حیات خود ادامه داده و فعالیت کند؟
جالب تر اینکه نتیجه عملکرد سازمان های کارگری و کارفرمایی در نتیجه عملکرد این انجمن صنفی ایران در دفتر ترانزیت سازمان راهداری بسیار جالب تر و شنیدنی تر است،
بنظر می رسد وجود یک چنین تشکلی با نام انجمن صنفی سراسری کارفرمایی شرکتهای حمل و نقل بین المللی ایران در حالی که در شش استان دیگر کشور انجمن های مشابه تحت عنوان انجمن صنفی کارفرمایی شرکت های حمل و نقل بین المللی استانی وجود دارد،
در حالی که کانون سراسری انجمن های صنفی کارفرمایی شرکت های حمل و نقل بین المللی در استان تهران وجود دارد،
تنها میتواند حاصل اغماض یا سهل انگاری یا بی تفاوتی کارشناسان یا مدیران سازمانهای کارگری و کارفرمایی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی باشد،
وگرنه
چگونه می توان پذیرفت که تشکلی مغایر با ضوابط و مقررات آیین نامه چگونگی تشکیل ، حدود وظایف و اختیارات و نحوه عملکرد انجمن های صنفی و کانون های مربوط در استان تهران و در بیخ گوش سازمان های کارگری و کارفرمایی مجامع عمومی و انتخابات برگزار و به حیات خود ادامه دهد ،
داستان وقتی جذاب تر و جالب تر می شود که نتیجه عملکرد عوامل دخیل مربوطه سازمان های کارگری و کارفرمایی در ارتباط با ادامه حیات این تشکل را در دفتر ترانزیت سازمان راهداری بررسی کنید ،