بازدید سایت : ۵۹۳۴۳

◄ نیرپارس سومین واحد تاسیسات تقویت فشار گاز خط دهم سراسری کشور را راه اندازی کرد

شرکت نیرپارس با اجرای موفق آزمایش 72 ساعت (Trial Run) پکیج توربوکمپرسور واحد سوم تاسیسات تقویت فشار گاز دوراهان، سومین واحد این ایستگاه را به منظور کاهش بخشی از ناترازی انرژی در کشور وارد مدار کرد.

نیرپارس سومین واحد تاسیسات تقویت فشار گاز خط دهم سراسری کشور را راه اندازی کرد
تین نیوز
شرکت نیرپارس با اجرای موفق آزمایش 72 ساعت (Trial Run) پکیج توربوکمپرسور واحد سوم تاسیسات تقویت فشار گاز دوراهان، سومین واحد این ایستگاه را به منظور کاهش بخشی از ناترازی انرژی در کشور وارد مدار کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از گروه مپنا ؛ این طرح بخشی از پروژه یکصد دستگاه توربوکمپرسور است که به منظور تقویت فشار شبکه سراسری گاز به کارفرمایی شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران در کشور اجرا شده است.

تاسیسات تقویت فشار گار دوراهان در استان چهارمحال و بختیاری و بر روی خط راهبردی شبکه سراسری دهم واقع شده است که روزانه با ظرفیت انتقال 90 میلیون متر مکعب گاز، نقش موثری در تقویت فشار شبکه سراسری گاز کشور برعهده دارد. آرایش این تاسیسات 3+1 است.

شرکت گروه مپنا به عنوان سازنده پکیج توربوکمپرسور که از اصلی ترین و راهبردری ترین تجهیزات تاسیسات تقویت فشار گاز است، موفق به ساخت، نصب و راه اندازی چهار دستگاه توربوکمپرسور از محل پروژه مهندسی، تامین، راه اندازی و داخلی سازی یکصد دستگاه توربوکمپرسور شده است.

شایان ذکر است کلیه مراحل طراحی، ساخت، تست و راه اندازی این مجموعه با تکیه بر توان متخصصان گروه مپنا از جمله شرکت مهندسی و ساخت توربین مپنا (توگا)، شرکت مهندسی و ساخت برق و کنترل مپنا (مکو)، شرکت مهندسی و ساخت پره توربین مپنا (پرتو) و  شرکت مهندسی و ساخت تجهیزات سپاهان (STS) به نتیجه رسیده است.

این پروژه  با مدیریت شرکت نیرپارس به عنوان مدیر پیمان از جانب گروه مپنا عملیاتی شده است.

افتتاح نیروگاه پارس1

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: مپنا
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.