بازدید سایت : ۳۱۴۹۴

◄ برگزاری سی و دومین نشست اعضای شبکه مدیریت ارتباط با مشتریان گروه مپنا

سی و دومین نشست اعضای شبکه مدیریت ارتباط با مشتریان گروه مپنا با موضوع جایگاه و اهمیت مشتری مداری در بازاریابی، روز 20 مرداد ۱۴۰۳ در شرکت مهندسی و ساخت پره توربین مپنا (پرتو) برگزار شد.

برگزاری سی و دومین نشست اعضای شبکه مدیریت ارتباط با مشتریان گروه مپنا
تین نیوز
سی و دومین نشست اعضای شبکه مدیریت ارتباط با مشتریان گروه مپنا با موضوع جایگاه و اهمیت مشتری مداری در بازاریابی، روز 20 مرداد ۱۴۰۳ در شرکت مهندسی و ساخت پره توربین مپنا (پرتو) برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از گروه مپنا؛ مدیر ارتباط با مشتریان شرکت مپنا در این نشست که با حضور اعضای شبکه ارتباط با مشتری از بخش های مختلف گروه مپنا برگزار شد به موضوع مشتری مداری در بازاریابی جامع نگر پرداخت و بر لزوم افزایش تعامل میان اعضای این شبکه تاکید کرد.

رضا عربگری، با اشاره به نشست های مشتری مداری و نظام ارزیابی گفت: بر اساس ارزیابی ها، شاهد موارد پرتکرار از جمله “رهبری کنسرسیوم, قیمت رقابتی تجهیزات و خدمات، واکنش پذیری و زمان بندی، نحوه تخصیص منابع مالی کارفرما به پروژه، انتخاب پیمانکاران واجد شرایط و محدوده اختیارات مدیر پروژه” هستیم که نیاز به بهبود و برنامه ریزی دارد.

او با اشاره به تغییرات اخیر در ساختار سازمانی گروه مپنا به موضوع روابط با سرمایه گذاران از جمله ورود شرکت های مپنا به بازار سرمایه پرداخت و خاطر نشان کرد: لازم است چالش های این جوزه از جمله مدیریت بحران و اخبار منفی، رقابت برای جلب توجه سرمایه گذاران و تنوع نیازها و انتظارات سرمایه گذاران لحاظ شود.

در ادامه این نشست و پس از پخش مستند تصویری معرفی دستاوردهای گروه مپنا، “حسین جلیلیان” دکترای مدیریت بازرگانی و عضو هیات علمی دانشگاه تهران با موضوع بازاریابی جامع نگر سخن گفت و با اشاره به تحلیل پیتر دراگر و فیلیپ کاتلر دو اندیشمند حوزه بازاریابی اظهار کرد: شرکت هایی که فعالیت های بازاریابی خود ار برون سپاری می کنند، دچار خطای راهبردی شده و محکوم به شکست خواهند بود.

او رویکردهای کسب و کار و بازاریابی شرکت ها در بیش از یک قرن اخیر را یادآور شد و آنها را در دهه های گذشته تبیین و تشریح کرد و افزود: امروزه دنیای صنعت فوق العاده پیچیده بوده و نگریستن به جزییات بسیار مهم است، در این راستا امروز به بازاریابی جامع نگر رسیده ایم. به عبارتی دغدغه ها از محصول به مشتریان و رقبا و بازارمحوری و جامع نگری سوق یافته اند.

جلیلیان بازاریابی جامع نگر را دارای ابعاد ارتباط با مشتریان، سرمایه گذاران و سهام داران، برنامه های بازاریابی همسو و یکپارچه و نیز ارزیابی میزان بازدهی بازاریابی و اخلاق کسب و کار عنوان کرد.

او گفت: بر اساس اصول بازاریابی یکپارچه، لازم است بازاریابی شرکت های مختلف در مجموعه هایی مانند گروه مپنا همسو و هم افزا باشند. این مهم از آن جهت حائز اهمیت است که شرکت های مختلف گروه مپنا با برند مپنا فعالیت می کنند و عملکرد هر شرکتی در یک حوزه یا پروژه خاص بر ارزش برند مپنا اثر مثبت یا منفی خواهد گذاشت.

شایان ذکر است، سخنران مدعو این نشست، در پایان سخنان خود به سوالات حاضران در حیطه بازاریابی جامع نگر پاسخ داد. همچنین مدعوین با حضور در سالن های تولید از بخش های مختلف کارخانه شرکت مهندسی و ساخت پره توربین مپنا بازدید کردند.

نشست تخصصی مپنا2

نشست تخصصی مپنا 1

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: مپنا
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.