بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

ساحل بندر بوشهر از لکه های نفتی پاک سازی شد

تیم مقابله با آلودگی دریایی این اداره کل با مشارکت شهرداری، حفاظت محیط زیست و سازمان های مردم نهاد نسبت به پاک سازی ساحل بندر بوشهر اقدام کرد.

ساحل بندر بوشهر از لکه های نفتی پاک سازی شد
تین نیوز

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: تیم مقابله با آلودگی دریایی این اداره کل با مشارکت شهرداری، حفاظت محیط زیست و سازمان های مردم نهاد نسبت به پاک سازی ساحل بندر بوشهر اقدام کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، احسان گلستانی رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس پایش های انجام شده و همچنین دریافت گزارش هایی مردمی مبنی بر وقوع آلودگی نفتی در دریا و ساحل بوشهر، مرکز مقابله با آلودگی دریایی اداره کل نشست فوری تشکیل داد.

گلستانی افزود: در این نشست پس از هماهنگی با شهرداری، اداره کل حفاظت محیط زیست و سمن های محیط زیستی برای پاک سازی ساحل بوشهر تصمیم گیری و هماهنگی لازم انجام شد.

وی تصریح کرد: به دنبال این نشست در ۲ نوبت صبح و عصر با حضور حدود ۵۰ نیرو متشکل از این اداره کل و سایر دستگاه های یاد شده نسبت به پاک سازی ساحل بوشهر حدفاصل پارک باسیدون تا اسکله جفره اقدام شد.

گلستانی یادآور شد: به منظور ارزیابی محیط دریایی پیرامون سواحل، همزمان با پاک سازی ساحل از هفت شناور متعلق به سازمان بنادر و دریانوردی، شرکت پایانه های نفتی و شرکت نفت فلات قاره منطقه خارگ برای پایش منطقه و امحاء لکه های نفتی اقدام شد.

وی ادامه داد: اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر مقابله با آلودگی دریایی را در اولویت های ماموریت خود دانسته و در این زمینه اهتمام جدی دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.