بازدید سایت : ۸۰۵۹۱

ثبت ۴۲۰۰ قایق فاقد هویت استان بوشهر در طرح ساماندهی

افرادی که تاکنون موفق به ثبت درخواست خود در سامانه نشده اند باید در اسرع وقت نسبت به نام نویسی در طرح ساماندهی قایق های فاقد هویت اقدام کنند.

ثبت ۴۲۰۰ قایق فاقد هویت استان بوشهر در طرح ساماندهی
تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: از زمان آغاز طرح ساماندهی قایق های فاقد هویت این استان، چهار هزار و ۲۰۰ نفر از مالکان قایق ها در این طرح نام نویسی کرده اند.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، محمد شکیبی نسب از ثبت ۴۲۰۰ قایق فاقد هویت استان بوشهر در طرح ساماندهی خبر داد و اظهار کرد: از مجموع افراد یاد شده، یک هزار و ۳۷۰ نفر دارای قایق با کاربری صیادی هستند که ساماندهی آنها در صورت صدور مجوز صید از سوی اداره کل شیلات استان محقق می شود.

شکیبی نسب بیان کرد: سایر قایق ها دارای کاربری تفریحی هستند که با توجه به کاربری تفریحی، در طرح ساماندهی محدودیت یا ممنوعیتی ندارند.

وی تصریح کرد: در راستای تسهیل در خدمات رسانی به مالکان قایق ها، طرح ساماندهی بر بستر سامانه WWW.SP.PMO.IR و به شکل غیرحضوری انجام می شود که در این زمینه آموزش های لازم به کارشناسان بنادر نیز ارائه شده است.

شکیبی نسب افزود: افرادی که تاکنون موفق به ثبت درخواست خود در سامانه نشده اند باید در اسرع وقت نسبت به نام نویسی در طرح ساماندهی قایق های فاقد هویت اقدام کنند.

به گفته وی؛ چنانچه قایقی در طرح ساماندهی ثبت درخواست نداشته باشد، پس از اتمام مهلت تعریف شده، در صورت تردد، از سوی مرزبانی استان اعمال قانون می شود.

شکیبی نسب اظهار کرد: با ورود رئیس کل دادگستری استان و همچنین استفاده از ظرفیت شورای امنیت دریایی استان، روند طرح ساماندهی قایق های فاقد هویت در ۲ ماه اخیر شتاب قابل توجهی پیدا کرده که این اهتمام و جدیت دستگاه قضایی قابل تقدیر است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.