بازدید سایت : ۱۳۶۶۴۷

نوسازی ناوگان حمل و نقل اتوبوسی بوشهر

١٠ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل بوشهر اضافه می شود

نوسازی ناوگان حمل و نقل اتوبوسی بوشهر
تین نیوز |

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بوشهر با بیان اینکه از ٢٠ دستگاه اتوبوس خریداری شده، ١٠ دستگاه تحویل گرفته شد، گفت: با اضافه شدن ۱۰ اتوبوس جدید، بسیاری از مسیرهای درون شهری و پرتردد پوشش داده خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، رضا فرشیان در بوشهر در خصوص ناوگان حمل و نقل درون شهری، اظهار کرد: در حال حاضر ۲۰ دستگاه اتوبوس درون شهری فعالیت دارد که این تعداد نیز روزانه به دلایلی خرابی یا تعمیرات دارند.

فرشیان با بیان اینکه از ٢٠ دستگاه اتوبوس خریداری شده فقط ۱۰ دستگاه تاکنون تحویل گرفتیم، افزود: در حال رایزنی برای تحویل ۱۰ دستگاه دیگر هستیم که با اضافه ۱۰ دستگاه جدید بسیاری از مسیرهای درون شهری و پرتردد پوشش داده خواهد شد.

وی گفت: علی رغم اطلاع رسانی ها برای دریافت تاکسی های سمند و تاکسی های برقی، اما رانندگان به دلیل استهلاک بالا از خرید این خودروها استقبال نکردند.

فرشیان با بیان اینکه خودروی سمند با قیمت ۴۸۰ میلیون و اتومات با قیمت ۷۷۰ میلیون تومان برای رانندگان ارائه شده است که در راستای نوسازی خودروها با رایزنی هایی صورت گرفته با اتحادیه، قرار است خودروی سمند را با دریافت وام کم بهره تحویل بگیریم.

وی اضافه کرد: یک تفاهم نامه با بسیج سازندگی منعقد کردیم تا ٧٠ خودرو با وام ۴ درصد نوسازی شوند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بوشهر ادامه داد: ناوگان تاکسیرانی شهری فرسوده است و امید می رود با حمایت های شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بتوانیم وام کم بهره برای رانندگان دریافت کنیم.

فرشیان افزود: قرار است سهمیه خودروی سمند به تعداد ۳۰ تا ۴۰ دستگاه از اتحادیه بگیریم که در صورت استقبال شرایط خوبی رقم خواهد خورد.

وی با بیان اینکه برای نخستین بار تمام ۲۰ اتوبوسی که در خط بودند به سیستم سرمایشی مجهز و نوسازی شدند، افزود: برای ایستگاه های اتوبوس کولرهای نو خریداری شده، و ۱۰ ایستگاه اتوبوس به کولرهای نو مجهز شدند و در حال حاضر هیچ ایستگاهی بدون کولری در سطح شهر وجود ندارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.