بازدید سایت : ۷۷۷۷۶

مرکز گردشگری دریایی در بندر کنگان افتتاح می شود

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر از افتتاح مرکز گردشگری ساحلی دریایی در بندر کنگان همزمان با بزرگداشت هفته گردشگری خبر داد.

مرکز گردشگری دریایی در بندر کنگان افتتاح می شود
تین نیوز |

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر از افتتاح مرکز گردشگری ساحلی دریایی در بندر کنگان همزمان با بزرگداشت هفته گردشگری خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از اقتصادسرآمد، اسماعیل سجادی منش با بیان اینکه هم زمان با آغاز هفته گردشگری ۵ پروژه در این حوزه افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید، اظهار داشت: این پروژه ها با مجموع سرمایه گذاری هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسند.

سجادی منش ادامه داد: یکی از مهمترین این پروژه ها افتتاح مرکز گردشگری ساحلی دریایی در بندر کنگان است که با سرمایه گذاری بخش خصوصی ایجاد شده است.

به گفته اسماعیل سجادی منش مدیر کل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر هتل یک ستاره، مهمان پذیر، سفره خانه سنتی و دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری از دیگر پروژه هایی هستند که در هفته گردشگری به بهره برداری می رسند.

وی با اشاره به اینکه بهره برداری از این پروژه ها توسعه زیرساخت های این حوزه و ارائه خدمات بهتر به گردشگران در استان کمک خواهند کرد، بیان داشت: این پروژه ها در شهرستان های بوشهر، کنگان و گناوه ایجاد شده اند.

سجادی منش مدیر کل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهردر ادامه گفته های خود، برگزاری تور گردشگری در بافت قدیم بوشهر، برگزاری کارگاه های آموزش صنایع دستی، پاک سازی محوطه های تاریخی و ساحلی، برگزاری مسابقات نقاشی، نشست فعالان گردشگری با مسولان استانی، برگزاری جشنواره مجسمه های شنی، حضور در برنامه های تلویزیونی با هدف معرفی فرصت های گردشگری و سرمایه گذاری و جشنواره پخت غذا های محلی را از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.