بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

توسعه سالن ترانزیت خروجی پروازهای داخلی فرودگاه بوشهر

توسعه سالن ترانزیت خروجی پروازهای داخلی فرودگاه بوشهر

تین نیوز | با حضور مدیرکل حراست شرکت فرودگاه‌هاي كشور٬ بازرسی سالن ترانزیت پروازهای داخلی فرودگاه بوشهر با افزایش فضای 300 مترمربعی به بهره‌برداري رسيد.

به‌گزارش تین نیوز از روابط‌عمومی فرودگاه بوشهر؛ عباس محمدی، مدیرکل فرودگاه بوشهر گفت: این اقدام با توجه به کمبود فضای سالن ترانزیت پروازهای داخلی فرودگاه بوشهر که در مواقع تداخل پروازی سرانه هر مسافر مستقر در سالن به زیر ۲مترمربع کاهش می‌یافت٬ صورت گرفت.

وی افزود: در همین راستا با احداث خروجی دوم سالن ترانزیت٬ امکان سوار شدن مسافران دو پرواز به صورت همزمان میسر شد و با جابجایی بخشی از بازرسی ترانزیت علاوه بر افزایش 300متر مربعی فضای سالن ترانزیت سرانه فضای هر مسافر در این سالن در مواقع تداخل پروازها افزایش یافت.

محمدی این اقدام را گامی در جهت رفاه و آسایش ارباب رجوع و مسافران عنوان کرد و افزود: با توجه به افزایش پروازها و رشد میزان اعزام و پذیرش مسافران، نیاز به افزایش متراژ سالن ترانزیت در ترمینال پروازهای داخلی احساس می‌شد.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه با هزینه‌یی بالغ بر شش میلیارد ریال انجام و بر این اساس متراژ سالن ترانزیت از 900 مترمربع به 1200 مترمربع افزایش یافت.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.