بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

ضرر عجیب MOL

ضرر عجیب MOL
تین‌نیوز| شرکت کشتیرانی Mitsui O.S.K. Lines (MOL) ژاپن با انتشار بیانیه‎ای اعلام کرد که در سه ماهه پایانی سال مالی 2016 میلادی نزدیک به 20.5 میلیارد یوان ((183 میلیون دلار) ضرر کرده است.

به گزارش گروه بین الملل مارین تایمز،زیان کاهش ارزش دارایی‎های ثابت در بخش کشتیرانی کانتینری این شرکت، به ویژه ارزش کشتی‎های MOL، به دلیل کاهش نرخ اجاره کشتی ها در بازارهای مقطعی بوده است این در حالی است که شرایط بازار تا حدودی بهبود پیدا کرده بود.

کشتیرانی MOL در پیش بینی درآمد خالص خود در سال مالی 2016 میلادی که در پایان ماه ژانویه 2017 میلادی اعلام کرده بود، احتمال ضرردهی غیرمنتظره خود را لحاظ کرده بود. بر همین اساس این شرکت ژاپنی اعلام کرده است که تاثیر این ضرر بر وضعیت مالی و درآمدی کلیه بخش های فعالیتی MOL کم  خواهد بود.

این شرکت کشتیرانی ژاپنی همچنین به دلیل ضرردهی بالاتر بخش کشتیرانی فله خود، و ایجاد تحول ساختاری و لغو اجاره قراردادهای اجاره کشتی هایش مجبور به اصلاح سند چشم انداز مالی خود در بخش فله در سال مالی 2016 شد. انتظار می رود MOL در  بخش کشتی‎های فله شاهد افزایش 6.99 میلیارد یوانی ضرردهی خود باشد.

شرکت MOL اعلام کرد که وضعیت درآمدی این کشتیرانی به دلیل بهبود نرخ اجاره کشتی‎ها در بازارهای مقطعی  اندکی بهبود یافته است.

نتیجه نهایی عملکرد مالی MOL در تاریخ 28 آوریل 2017 میلادی (8 اردیبهشت 1396) و پس  از بررسی نهایی منتشر خواهد شد.
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.