بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

افزایش ضرر مالی در کشتیرانی هاپاگ لوید آلمان

افزایش ضرر مالی در کشتیرانی هاپاگ لوید آلمان
تین نیوز

ضرر مالی کشتیرانی هاپاگ لوید آلمان در سه ماه نخست سال جاری میلادی افزایش یافت.

 
به گزارش مانا رویترز نوشت: در پی افزایش هزینه های سوخت و کاهش نرخ کرایه حمل، حجم ضرر مالی کشتیرانی کانتینری هاپاگ لوید آلمان افزایش بیشتری را در سه ماه نخست سال جاری میلادی نشان داد.
 

لازم به ذکر است، ضرر خالص در سه ماه نخست سال جاری میلادی در بزرگترین کشتیرانی آلمان به 62 میلیون و 100 هزار یورو معادل (67 میلیون و 500 هزار دلار) رسید، این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته،42 میلیون و 800 هزار یورو گزارش شده است.


این گزارش در ادامه با اشاره به اینکه میانگین قیمت بانکرینگ در سال جاری میلادی برای هر تن 313 دلار است و نسبت به 197 دلار برای هر تن در سال گذشته، رشد ملموسی را نشان می دهد، نوشت: 313 دلار برای هرتن بالاترین سطح قیمت از ماه ژانویه سال 2015 تاکنون را نشان می دهد.


علاوه بر این میانگین نرخ کرایه حمل در سه ماه نخست سال جاری میلادی نیز با کاهش 20 دلاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته به یک هزار و 47 دلار برای هر تن رسید.


کشتیرانی هاپاگ لوید اعلام کرد: قرارداد ادغام با کشتیرانی UASC اتحادیه عرب که انتظار می رود هم افزایی را به همراه داشته باشد، به زودی نهایی خواهد شد.


مدیر اجرائی هاپاگ لوید گفت: پس از نهایی شدن قرارداد، اولویت ما یکی کردن هاپاگ لوید و UASC در سریع ترین زمان، جهت نیل به تحقق هم افزایی اولیه از این اغام است.


این گزارش در پایان نوشت: درآمد سه ماه نخست سال جاری کشتیرانی هاپاگ لوید میلادی قبل از بهره، مالیات، استهلاک (EBITDA) با افزایش 6.4 درصدی به 131 میلیون و 300 یورو رسید.

 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.