بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

طرح فعالان حقوق بشر برای بستن بنادر آمریکا و کانادا بر روی کشتی‌ تجاری رژیم صهیونیستی

طرح فعالان حقوق بشر برای بستن بنادر آمریکا و کانادا بر روی کشتی‌ تجاری رژیم صهیونیستی

تین نیوز | فعالان حقوق بشر در کانادا و آمریکا قصد دارند با انجام برخی اقدامات مانع پهلو گرفتن کشتی باری تجاری رژیم صهیونیستی در سواحل غربی و تخلیه محموله‌های آن شوند.
 
فعالان کانادایی و آمریکایی یکسری اقدامات را برای بستن بنادر سواحل غربی این دو کشور برنامه‌ریزی کرده‌اند تا مانع پهلو گرفتن کشتی باری تجاری رژیم صهیونیستی و تخلیه کالاهایش شوند.
 
بر اساس این گزارش، این اقدام در واکنش به درخواست اتحادیه‌های فلسطینی و آفریقای جنوبی برای مسئول دانستن اسرائیل به خاطر نقض حقوق بشر فلسطینی‌ها انجام شد، به ویژه نقض حقوق فلسطینی‌ها در تهاجم اخیر به نوار غزه که باعث کشته شدن 1900 فلسطینی شده است.
 
در بیانیه این گروه آمده: فلسطین از ما خواست اقدام کنیم. کارگران فلسطینی و اتحادیه تجاری فدراسیون کل فلسطین از کارگران در سراسر جهان خواستند تا از دست زدن به کالاهای اسرائیلی بپرهیزند.
 
بر اساس این گزارش، اعتراض روز شنبه قرار است در اوکلند و کالیفرنیا انجام شود. اعتراض دیگری نیز در سیاتل و ونکوور برای هفته‌های آینده برنامه‌ریزی شده است.
 
فعالان حقوق بشر می‌گویند، طرح مسدود کردن کشتی‌ها، بزرگترین شرکت کشتی‌رانی اسرائیل با نام «زیم» راه هدف قرار می‌دهد که اگر موفقیت‌آمیز باشد، به طور موثر حمل‌ونقل تجاری اسرائیل در سواحل غربی آمریکا و کانادا را در تنگنا قرار می‌دهد. برنامه‌ریزان این طرح معتقدند شرکت کشتی‌رانی زیم سابقه حمایت از اشغالگری اسرائیل و مقهورسازی فلسطینی‌ها را در کارنامه خود دارد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.