بازدید سایت : ۴۴۸۳۱

اعتصاب راهبران قطار در آلمان آغاز شد

اعتصاب راهبران قطار در آلمان آغاز شد

تین نیوز | راهبران قطار آلمان از امروز اعتصاب جدیدی را آغاز می‌کنند.

راهبران قطار آلمان از امروز، سه شنبه، مجددا اعتصاب می کنند. بنا بر اعلام اتحادیه لکوموتیورانان آلمان (GDL) این اعتصاب ها روز سه شنبه حرکت قطارهای حمل و نقل کالا در آلمان را متوقف خواهد کرد و از چهار شنبه شب ساعت 2 نیز به حمل و نقل مسافری گسترش پیدا خواهد کرد. این اتحادیه اعلام نکرد که این اعتصاب ها چه مدت به طول خواهد انجامید.

رئیس اتحادیه لکوموتیورانان آلمان تنها اعلام کرده است که نهمین اعتصاب کارکنان این بخش طولانی تر از اعتصاب اوایل ماه خواهد بود. اعتصاب راهبران قطار آلمان در اوایل ماه جاری حدود شش روز به طول انجامید.

گفت و گوهای محرمانه بین شرکت راه آهن سراسری آلمان موسوم به دویچه بان و اتحادیه لکوموتیورانان برای حل اختلافات بر سر دستمزد، بدون دستیابی به نتیجه ای در اواخر هفته گذشته پایان یافته و با شکست مواجه شد. طرفین این مذاکرات هر کدام طرف مقابل را مسوول شکست این گفت و گوها می دانند.

به تازگی در روز دهم ماه می (20 اردیبهشت) بود که هشتمین دور اعتصاب راهبران قطار آلمان در اعتراض به دستمزدها و ساعات کاری به پایان رسید. این اعتصاب ها که به مدت شش روز به طول انجامید طولانی ترین دوره اعتصاب در تاریخچه 21 ساله دویچه بان آلمان محسوب می شد.

صدر اعظم آلمان چندی پیش درباره عواقب این اعتصاب ها هشدار داده و آسیب های این اعتصاب ها را برای بسیاری از شهروندان و شرکت های آلمانی جدی و وحشتناک ارزیابی کرده بود.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.