بازدید سایت : ۶۲۹۳۸

◄ بررسی وضعیت ترانزیت جاده ای در پنج ماهه امسال: منطقه آزاد کیش و پایانه مهران در جایگاه آخر میزان ترانزیت ورودی

پایانه مرزی مهران در پنج ماهه سال 1403 پس از منطقه آزاد کیش، کمترین میزان ترانزیت ورودی را با میزان هفت تن به خود اختصاص داد.

بررسی وضعیت ترانزیت جاده ای در پنج ماهه امسال: منطقه آزاد کیش و پایانه مهران در جایگاه آخر میزان ترانزیت ورودی
تین نیوز |

پایانه مرزی مهران در پنج ماهه سال 1403 پس از منطقه آزاد کیش، کمترین میزان ترانزیت ورودی را با میزان هفت تن به خود اختصاص داد.

به گزارش تین نیوز،  بررسی وضعیت ترانزیت جاده ای در کتابچه عملکرد، پایش و کنترل آماری اهم شاخص های کلیدی وزارت راه و شهرسازی در پنج ماهه سال 1403 ، نشان می دهد: میزان ترانزیت جاده ای در پنج ماهه سال 1403 ، معادل 7.8 میلیون تن بوده است.

در کتابچه عملکرد، پایش و کنترل آماری اهم شاخص های کلیدی وزارت راه و شهرسازی در پنج ماهه سال 1403 خاطرنشان شده است: میزان ترانزیت جاده ای در پنج ماهه سال 1403 در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که رقمی معادل 4.5 میلیون تن بود، افزایش 73 درصدی داشته است.

به گزارش تین نیوز، بر اساس آنچه در این کتابچه ذکر شده اسـت: همچنین با بررسی روند 10 ساله ترانزیت مشخص می شود که بیشترین میزان ترانزیت در پنج ماهه سال 1402 و به میزان 4.5 میلیون تن ثبت شده است که همانگونه که اشاره شد مقایسه عملکرد پنج ماهه سال 1403 با مدت مشابه سال 1402، افزایش 73 درصدی را نشان می دهد.

در کتابچه عملکرد، پایش و کنترل آماری اهم شاخص های کلیدی وزارت راه و شهرسازی در پنج ماهه سال 1403 همچنین آمده است: بیشترین میزان ترانزیت ورودی از پایانه مرزی پرویز خان و بندر شهید رجایی به ترتیب به میزان 2.2 و 2 میلیون تن و کمترین مربوط به منطقه آزاد کیش و پایانه مرزی مهران به ترتیب 6 و 7 تن است.

قابل ذکر است کتابچه عملکرد، پایش و کنترل آماری اهم شاخص های کلیدی وزارت راه و شهرسازی با هدف ارایه آمار مورد نیاز برای برنامه ریزی و تصمیم سازی مدیران ارشد توسط معاونت برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی تهیه و منتشر می شود.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.