بازدید سایت : ۳۶۱۸۷

انتقاد تند دبیر کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران

انتقاد تند دبیر کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران از تاخیر در پرداخت حقوق بازنشستگان. وی سازمان تامین اجتماعی را به اندازه چند وزارتخانه دانست و گفت: این سازمان مدیر عامل و معاونان در حد و اندازه خود می خواهد.

انتقاد تند دبیر کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران
تین نیوز

وی سازمان تامین اجتماعی را به اندازه چند وزارتخانه دانست و گفت: این سازمان مدیر عامل و معاونان در حد و اندازه خود می خواهد.

به گزارش تین نیوز به نقل از عصر خبر، دبیر کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی استان تهران از دیر کرد در پرداخت حقوق تیر ماه بازنشستگان انتقاد کرده و گفت: به طور قطع این کار به دلیل مشکلات مدیریتی در این سازمان است.

علی اکبر عیوضی افزود: متاسفانه انتصاب معاونانی از سوی مدیر عامل که اهمیت و جایگاه تامین اجتماعی را درک نمی کنند باعث شده تا ما شاهد تکرار پرداخت دیرهنگام حقوق بازنشستگان باشیم.

 

عیوضی تصریح کرد: طی سال های اخیر حرف و عملکرد مدیران سازمان تامین اجتماعی با یکدیگر تناقض داشته است.

وی تاکید کرد: ما بارها به آقای موسوی مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی اعلام کردیم که بازنشستگان زندگی خود را برنامه ریزی کرده اند و وام، اجاره خانه، خریدهای زندگی و … آنان با پرداخت به موقع حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی ممکن است و تاخیر حتی یک روزه بازنشستگان و مستمری بگیران را با چالش جدی مواجه می کند.

عیوضی خاطر نشان کرد: عملکرد مدیر عامل و معاونان سازمان تامین اجتماعی باید موجب آرامش خاطر باشد نه این سوهان روح بازنشستگان باشند.

وی سازمان تامین اجتماعی را به اندازه چند وزارتخانه دانست و گفت: این سازمان مدیر عامل و معاونان در حد و اندازه خود می خواهد .

عیوضی گفت: امیدوارم در پست های بعدی احتمالی که به مدیر عامل و معاونان این سازمان داده می شود حد، اندازه و توان این افراد مد نظر قرار گیرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.