بازدید سایت : ۳۵۴۱۵

رئیس جمهور با پس گرفتن شکایات نهادهای دولتی از اهالی رسانه به صرف فعالیت رسانه ای ایشان موافقت کرد

رئیس جمهور به مناسبت روز خبرنگار با درخواست انجمن صنفی روزنامه نگاران استان تهران مبنی بر پس گرفتن شکایات نهادهای دولتی از اهالی رسانه به صرف فعالیت رسانه ای ایشان موافقت کرد.

رئیس جمهور با پس گرفتن شکایات نهادهای دولتی از اهالی رسانه به صرف فعالیت رسانه ای ایشان موافقت کرد
تین نیوز

رئیس جمهور به مناسبت روز خبرنگار با درخواست انجمن صنفی روزنامه نگاران استان تهران مبنی بر پس گرفتن شکایات نهادهای دولتی از اهالی رسانه به صرف فعالیت رسانه ای ایشان موافقت کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، پیش از این انجمن صنفی روزنامه نگاران استان تهران در نامه ای خطاب به مسعود پزشکیان درخواست خود را به شرح ذیل مطرح کرده بود:

«جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان
رییس جمهوری محترم
با سلام و احترام

همانگونه که احتمالا ًمستحضرید طی سال های گذشته شکایات قضایی متعددی از سوی مقامات و نهادهای دولتی از خبرنگاران و اهالی رسانه عمدتا بخاطر ایفای وظایف حرفه ای به عمل آمده است. هرچند ارزیابی دقیقی از تعداد این شکایات وجود ندارد اما به نظر می رسد تعداد آنها بسیار زیاد است و از این بابت تعداد زیادی از روزنامه نگاران و رسانه ها در گیرودار پرونده های قضایی و جریمه و حبس هستند.

با توجه به دیدگاه های مطرح شده از سوی جناب عالی در زمان تبلیغات انتخاباتی و مشی تاکید شده از سوی شما، انجمن صنفی روزنامه نگاران استان تهران تقاضا دارد طی فرمانی از نهادهای دولتی زیر نظر خود بخواهید آن دسته از شکایات خود از اهالی رسانه را که به صرف فعالیت رسانه ای ایشان صورت گرفته پس بگیرند. طبیعتأ این اقدام به عنوان حسن نظر دولت حضرت عالی به فعالیت رسانه های رسمی تلقی می گردد و معنای محق یا غیرمحق بودن هیچکدام از طرفین را ندارد.

این اقدام همچنین به عنوان عملی در راستای حمایت دولت محترم از فعالیت آزاد رسانه ها تلقی می گردد. ما همچنین امیدواریم طی فعالیت دولت چهاردهم، مدیران دولتی با باور به اهمیت فعالیت رسانه های مستقل و اصل شفافیت با رسانه ها و روزنامه نگاران با سعه صدر برخورد کنند.

علی اکبر منتجبی
رییس انجمن صنفی روزنامه نگاران استان تهران»

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.