بازدید سایت : ۱۳۰۸۰۴

◄ بررسی آخرین وضعیت پیشرفت پروژه پایانه و پارکینگ آزادگان در خط ۳ مترو

آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه ساخت پایانه و پارکینگ آزادگان در خط ۳ مترو تهران، طی بازدید مدیرعامل شرکت مترو و دست اندرکاران این طرح عمرانی ترافیکی مورد بررسی قرار گرفت.

بررسی آخرین وضعیت پیشرفت پروژه پایانه و پارکینگ آزادگان در خط ۳ مترو
تین نیوز |

آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه ساخت پایانه و پارکینگ آزادگان در خط ۳ مترو تهران، طی بازدید مدیرعامل شرکت مترو و دست اندرکاران این طرح عمرانی ترافیکی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش تین نیوز، پایانه و پارکینگ مترویی آزادگان که برای توقف و تعمیرات دوره ای قطارهای فعال در خط ۳ طراحی شده است، در منطقه ۱۸ واقع شده و عملیات اجرایی آن از سال ۱۳۹۹ آغاز گردیده است. این پایانه ظرفیت پذیرش ۴8 رام قطار را داشته و در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار ساخته خواهد شد.

در حال حاضر خط 3 مترو با ظرفیت 20 رام قطار و سرفاصله زمانی 6 دقیقه در حال بهره برداری بوده و به دلیل نداشتن تعمیرگاه و پارکینگ قطارها، امکان کاهش سرفاصله حرکتی به کمتر از 6 دقیقه میسر نیست. اما برای تحقق این مهم، پایانه و پارکینگ آزادگان در محدوده جنوب غربی خط 3 و در محل تقاطع بزرگراه های آزادگان و آیت ا... سعیدی، با سطح سرویس سالانه برای تجهیزات سبک و پیش بینی توسعه برای تعمیرات اساسی در نظر گرفته شده است.

در پایان جلسه و بازدید به عمل آمده، مهندس "فرزان پور" مدیرعامل شرکت مترو تهران ضمن تاکید بر افزایش سرعت عملیات اجرایی پروژه ،بهره برداری از فاز نخست پایانه و پارکینگ آزادگان در سه ماهه اول سال ۱۴۰۴ را خواستار شد.

پارکینگ آزادگان

1پارکینگ آزادگان

پارکینگ آزادگان2

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.