بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

۱۰۴ پروژه راه‌سازی در کرمان در دست اجرا است

۱۰۴ پروژه راه‌سازی در کرمان در دست اجرا است

تین نیوز | مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: در حال حاضر ۱۰۴ پروژه راه‌سازی در استان در دست اجرا است.
 
علی کارآموزیان اظهار کرد: در حال حاضر در حوزه اداره کل شمال استان  74 پروژه راه‌سازی در دست اجرا و 30 پروژه نیز در دست مطالعه است.
 
وی افزود:  26 پیمانکار و 23 مشاور در راستای اجرای این 74 پروژه با اداره راه و شهرسازی کرمان همکاری می‌کنند.
 
مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان مبلغ قرارداد اجرای این پروژه‌ها را حدود 400 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: علاوه بر این  200 میلیارد تومان هم بخش معادن در بخش راه سرمایه‌گذاری کرده است.
 
کارآموزیان خاطرنشان کرد: هزینه‌های  احداث محور رفسنجان – سرچشمه – خاتون آباد توسط شرکت‌های مس سرچشمه و خاتون  و محور سیرجان – قطروئیه توسط معدن گل گهر پرداخت می‌شود.
 
وی تصریح کرد: متاسفانه در سال‌های گذشته اعتباراتی که برای این پروژه‌ها در تهران مصوب شده بود، تخصیص داده نشده، به طوری که   مطالبات پیمانکاران در محور راور – دیهوک 42 میلیارد تومان است .
 
مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان خاطرنشان کرد: در مجموع بیش از  100 میلیارد تومان مطالبات پیمانکاران در حوزه مدیریت ساخت در بخش ساخت بزرگراه است .

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.