کلیه شرکتهای حمل ونقل مسافربری استان موظف به پذیرایی مطلوب مسافران در اتوبوسها هستند
معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت : شرکتهای حمل ونقل مسافربری استان زنجان موظف هستند تا عرض مدت سه ماه نسبت به ساماندهی نحوه پذیرایی از شهروندانی که از ناوگان حمل ونقل عمومی جهت تردد استفاده می کنند ،اقدام نمایند.
به گزارش تیننیوز به نقل از اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان، محمد رضا آقاخانی درجلسه کارگروه ارتقا سطح خدمات به مسافران ناوگان حمل و نقل برون شهری استان زنجان گفت :پذیرایی از مسافران وشهروندانی که ازناوگان حمل ونقل عمومی جاده ای استان زنجان استفاده می کنند باید شایسته ومطلوب باشد وبراین اساس به شرکتهای حمل ونقل مسافراستان سه ماه فرصت داده شدتا نسبت به ساماندهی مطلوب وضعیت پذیرایی درناوگان خود اقدام نمایند.
معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان دراین جلسه که با حضور برخی از نمایندگان شرکتهای مسافربری برگزارشد با اشاره به شبکه سیر افزود: جلب رضایت مسافران دریک فضای رقابتی سالم وبابه کارگیری ازوسایل نقلیه باکیفیت وایمن وبهره گیری ازرانندگان آموزش دیده وماهرودرمجموع ارتقا خدمات به مسافرین مهمترین هدفی است که دراجرای طرح شبکه سیر درکشوردنبال میشود وما نیزدراستان زنجان به دنبال اجرا ی مطلوب این طرح هستیم .
وی خاطرنشان ساخت :به منظور ارتباط هرچه بهتر وسریعتر وهمچنین انتقال شکایت وانتقادات مسافران ازروند خدمت رسانی شرکتهای مسافربری استان زنجان به اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان ،کلیه شرکتها موظف هستند ازاین پس نسبت به درج سامانه پیامکی دریافت انتقادات وپیشنهادات این اداره کل درپشت برگه های بلیط خود اقدام کنند .
آقاخانی افزود:افزایش کنترل های نامحسوس ناوگان حمل ونقل عمومی جاده ای استان زنجان نیز ازبرنامه هاییست که درسال 96 با جدیت پیگیری خواهد شد .