بازدید سایت : ۴۷۹۰۱
مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی خبر داد:

پاسخ به بیش از ۶۶۰۰ مورد مطالبات مردمی در حوزه‌های راه و مسکن در سال گذشته

پاسخ به بیش از ۶۶۰۰ مورد مطالبات مردمی در حوزه‌های راه و مسکن در سال گذشته
تین نیوز |

بنابر اعلام مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی این اداره کل در سال ۱۳۹۵ به بیش از ۶۶۰۰ مورد درخواست‌ها، مراجعات و مطالبات مردمی در حوزه راه و مسکن پاسخ داده است.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی، مجید شارقی گفت: دو حوزه ساخت و توسعه راه و مسکن به عنوان زیربنای فرهنگ، اقتصاد و هرگونه حرکت توسعه‌ای همواره از بخش‌های پرمخاطب اجتماعی بوده و به صورت مستمر، کاربران و متقاضیان خود را دارد این در حالیست که حوزه املاک و حقوقی این اداره کل نیز به طور روزمره محل مراجعه تعداد قابل‌توجهی از هم استانی‌های بزرگوار و بعضاً از سایر استان‌هاست لذا در مجموع باید گفت این اداره کل هرروزه میزبان خیل مراجعان محترمی است که برای دریافت پاسخ درخواست‌ها، استعلامات و سؤالات خود به صورت حضوری و... مراجعه می‌کنند.

 

وی افزود: این حجم از مراجعات از یک سو وظیفه ما را در باب خدمت‌رسانی به مردم سنگین‌تر می‌سازد و از سوی دیگر این موضوع را توفیقی الهی می‌دانیم لذا با تمام توان تلاش می‌کنیم ارباب‌رجوع با رضایت کامل از خدمات متنوع این اداره کل بهره‌مند شود به عبارت دیگر، ما شعار و آرزوی دیگری به جز توفیق هرچه بیشتر در خدمت به مردم در دو حوزه حساس و راهبردی ساخت و توسعه راه و مسکن نداریم کما اینکه بهره‌برداری از ۲۳ هزار مسکن مهر و همچنین بالغ بر ۱۵۰۰ کیلومتر راه ارتباطی در ۴ سال گذشته می‌تواند بیانگر تلاش‌های مجموعه همکاران ما در این دو بخش به عنوان دو رکن اساسی در حوزه خدمات اجتماعی است.

 

محمدحسن قاسمی رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات این اداره کل نیز در این رابطه گفت: نظر به اهمیت و حساسیت شرح وظایف محوله ادارات و واحدهای زیرمجموعه این اداره کل با اجرای برنامه‌های بازرسی به دو صورت محسوس و غیرمحسوس کیفیت خدمات‌رسانی کارکنان و روسای ادارات ستادی از حیث رعایت اصول سلامت اداری مورد بررسی قرار می‌گیرد همچنین در سال جاری نیز همچون سال‌های گذشته پس از بررسی پیشنهاد‌های رسیده، برنامه‌های عملیاتی یک ساله واحدهای تحت پوشش با نظر مدیرکل محترم مورد تصویب قرار گرفته و به ادارات مذکور جهت اجرای دقیق، ابلاغ می‌گردد همچنین نظارت بر عملکرد سامانه مدیریت خدمات شهروندی موسوم به شهراه و نیز سامانه ویژه درخواست‌های مردمی استانداری موسوم به سامد از دیگر فعالیت‌های این اداره است که به صورت مستمر مورد رصد و پایش قرار گرفته و نتایج آن به دستگاه‌های مسئول استانی و وزارتی گزارش داده می‌شود.

 

گفتنی است در سال ۱۳۹۵ با توجه به سفر کاروان دولت تدبیر و امید، حجم مراجعات مردمی به واحدها و ادارات زیرمجموعه این اداره کل رشد قابل‌توجهی داشته که موضوع عمده این مطالبات در خصوص تأمین مسکن بوده است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.