بازدید سایت : ۴۴۹۷۹
در کمیته برنامه ریزی شهرستان اسفراین :

بیش از 80 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه های حوزه راه مصوب شد

سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان اسفراین گفت :در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان اسفراین بیش از 80 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه های حوزه راه مصوب شد.

بیش از 80 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه های  حوزه راه مصوب شد
تین نیوز

سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان اسفراین گفت :در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان اسفراین  بیش از 80 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه های حوزه راه مصوب شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از اداره روابط عمومی راه و شهرسازی استان خراسان شمالی، مهندس مجید علی اکبریان اظهار کرد : این جلسه با حضور نماینده مجلس جناب آقاتی دکتر قوامی ،رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و فرماندار شهرستان اسفراین در محل فرمانداری این شهرستان  برگزار شد .

در ادامه جلسه نماینده مردم شهرستان اسفراین در مجلس اظهار داشت :راه اهن جوین اسفراین بجنورد که با اعتبار 300 میلیون دلار در سال1394  به تصویب رسیده بود فعالیت دوباره خود را با اورده پیمانکار از سرخواهد گرفت و طی دو یا سه سال اینده با پیوستن استان به شبکه ریلی کشوری ، استان به پایگاه سازندگی تبدیل خواهد شد که خود  تحول بنیادین در استان محسوب میگردد.

مهندس علی اکبریان در همین راستا افزود: عملیات اجرایی زیرسازی قطعه اول راه آهن اسفراین به طول 25 کیلومتراز محل ایستگاه امام زاده نظرگاه تا کلاته حاج علی خان با پیشرفت فیزیکی 93 درصد و وپیشرفت ریالی 98 درصدی به زودی آماده ریل گذاری می گردد و تا کنون بیش از 31 میلیارد تومان به پیمانکار پرداخت گردیده است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.