بازدید سایت : ۴۵۷۲۲
در آذربایجان‌غربی انجام می‌شود:

همت جهادی برای آسفالت ۶۵ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی

۶۵ کیلومتر از راه‌های روستایی آماده آسفالت با نگاه مدیریت بهینه منابع و کاهش هزینه‌های ساخت در مناطق کم برخوردار آذربایجان‌غربی آسفالت می‌شود.

همت جهادی برای آسفالت ۶۵ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
تین نیوز

۶۵ کیلومتر از راه‌های روستایی آماده آسفالت با نگاه مدیریت بهینه منابع و کاهش هزینه‌های ساخت در مناطق کم برخوردار آذربایجان‌غربی آسفالت می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌غربی، مدیرکل راه و شهرسازی استان در نشست مشترک با مدیر راه‌های روستایی قرارگاه خاتم‌الانبیا و مدیر موسسه امین استان با اعلام این خبر گفت: با توجه به شروع فصل سرما و خطر آسیب زیرساخت و تأسیسات ساخته شده، تلاش می‌کنیم ۶۵ کیلومتر از راه‌های روستایی آماده آسفالت با همت جهادی آسفالت شود.

ابراهیم مبارک قدم با اشاره به ظرفیت و پتانسیل‌های قرارگاه خاتم‌الانبیا بر همکاری و مشارکت دوجانبه در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و ایجاد فرصت‌های اشتغال تأکید کرد.

وی با بیان اینکه در اجرای پروژه ساخت قطار سریع‌السیر ارومیه – تبریز بعد از طی مراحل امکان‌سنجی و اخذ ردیف اعتبار ملی برنامه‌ریزی شده است از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده کافی شود، افزود: در اجرای این پروژه با هماهنگی وزارت متبوع از قابلیت و توانمندی‌های قرارگاه خاتم النبیا استقبال می‌کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی، اجرای پروژه بهسازی محور تکاب – دندی در سه قطعه را از پروژه‌های اولویت‌دار برشمرد و یادآور شد: پیگیری تأمین منابع مالی پروژه با هماهنگی شرکت محترم در رأس برنامه‌های کاری قرار دارد.

مبارک قدم در خصوص پروژه ساخت پل سانجود و تونل شماره یک و دو در محور شاهین‌دژ- تکاب تصریح کرد: قرارگاه خاتم الانبیا، مجری این پروژه است و بر اساس توافقات با مسئولان قرارگاه مقرر شد این پروژه با شتاب مضاعف و همیاری دوسویه در آینده نزدیک تکمیل شود.

نشست مشترک مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با مدیر راه‌های روستایی قرارگاه خاتم‌الانبیا و مدیر موسسه امین به منظور بحث و کارشناسی روند اجرای پروژه‌های مشارکتی برگزار شد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.