بازدید سایت : ۲۹۸۸۱

◄ افتتاح محور یاسوج به سی سخت تا قبل از بارندگی ها

استاندار کهگیلویه وبویراحمدعلی محمد احمدی در روز شنبه بازدید از این طرح اظهار داشت: 30 کلومتر از محور ارتباطی یاسوج - سی سخت باید تا قبل از شروع بارندگی ها به بهره برداری برسد.

افتتاح محور یاسوج به سی سخت تا قبل از بارندگی ها
تین نیوز

 به گفته استاندار کهگیلویه وبویراحمد  30 کیلومتر از محور ارتباطی یاسوج-سی سخت باید تا قبل از شروع بارندگی‌ها به بهره‌برداری برسد.

اعتبار مورد نیاز این طرح  18 میلیارد تومان اعلام شده که علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد می گوید: دو پوژه جدا به طول  11.5 کیلومتر و 4.4 کیلومتر از این مسیر در حال اجرا است که با بهره برداری از این طرح مشکلات ترافیکی و تصادفات تا حدود زیادی کاهش خواهد یافت.

به گزارش ایرنا، او گفت: 6 هزار و 548 کیلومتر راه ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که از این میزان چهار هزار و 715 کیلومتر راه روستایی، یک هزار و 740 کیلومتر راه اصلی و فرعی و 93 کیلومتر نیز بزرگراه است.

پیش از این شیرمحمد راستا معاون ساخت و توسعه راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از آغاز عملیات اجرایی باند دوم جاده توریستی‌ «یاسوج-سی سخت» خبر داد. 

 راستا در آئین کلنگ زنی راه اصلی «یاسوج-سی‌سخت گفت: به دلیل  جاذبه‌های طبیعی و گردشگری در شهرستان دنا و تحمل بار ترافیکی سنگین بر روی این محور به‌ویژه در فصل‌های بهار و تابستان، امکان تردد برای مسافرانی که از این مسیر عبور می‌کنند با مشکل روبه‌رو بوده که احداث این پروژه سبب سهولت رفت‌وآمد می‌شود.

 

 

منبع: خبرگزاری ایرنا
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.