بازدید سایت : ۴۱۰۹۳
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی خبر داد؛

محور بجنورد به جنگل گلستان یکی از پروژه های اولویت دار استان است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی گفت : محور بجنورد به جنگل گلستان یکی از پروژه های مهم و حیاتی و اولویت دار استان است.

محور بجنورد به جنگل گلستان یکی از پروژه های اولویت دار استان است
تین نیوز

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی گفت: محور بجنورد به جنگل گلستان یکی از پروژه‌های مهم و حیاتی و اولویت دار استان است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی، علی نیا، معاون امور عمرانی استانداری در جلسه کمیسیون مدیریت ایمنی راه های استان که در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد اظهار داشت : با توجه به اینکه محور بجنورد به جنگل گلستان یکی از پروژه های اولویت دار و مهم استان است، گفت: با پیگیری های به عمل آمده از وزارت راه و شهرسازی، مبلغ 430 میلیارد ریال به این پروژه ابلاغ و اختصاص یافت.

وی افزود: این اعتبار به صورت اسناد خزانه است که ظرف دو ماه آینده به پیمانکاران پرداخت خواهد شد.

آقای مصطفی زاده ، مدیر کل راه و شهرسازی استان نیز در این جلسه اضافه کرد : مانوری تحت عنوان مانور امداد رسانی جاده ای در استان با حضور نیروهای راهداری، پلیس راه، هلال احمر و اورژانس در آذر ماه امسال طبق صورتجلسه برگزار خواهد شد که هدف از برگزاری این مانور سنجیدن نیروها در شرایط سخت و مقابله با خطرات احتمالی حوادث جاده ای و روز بدون حادثه می باشد.

وی به بحث یادمان قربانیان حوادث جاده ای اشاره کرد و افزود : با توجه به صورتجلسه کمیسیون مدیریت ایمنی راه های کشور این همایش باید در استان ما هم برگزار شود.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.