بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

تکمیل عملیات نصب دوربین‌های کنترل ترافیک شهرضا در آینده نزدیک

تکمیل عملیات نصب دوربین‌های کنترل ترافیک شهرضا در آینده نزدیک

تین نیوز | شهردار شهرضا گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام گرفته عملیات نصب دوربین‌های کنترل ترافیک درون شهری شهرضا در آینده نزدیک تکمیل می‌شود.
 
محمد هویدا با بیان این مطلب در نشست شورای ترافیک شهرستان شهرضا اظهار کرد: نصب دوربین‌های کنترل ترافیک  به عنوان یک سیاست گذاری مناسب در راستای مدیریت و نظارت مداوم بر وضعیت ترافیک درون شهری شهرضا  در دوران گذشته اجرایی شده و شهرداری درصدد تکمیل این طرح سازنده در آینده نزدیک است.
 
وی ادامه داد: به لحاظ اینکه تعداد جایگاه‌های سی ان جی در شهرضا محدود است شهرداری طرح احداث دو جایگاه جدید را در دستور کار دارد و انتظار داریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن زمینه تحقق این اصل مهم مهیا شود.
 
شهردار شهرضا با اشاره به اینکه فرهنگ سازی عمومی در خصوص استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی باید در دستور کار قرار بگیرد، افزود: در حال حاضر تمامی کشورهای جهان در جهت توسعه حمل و نقل عمومی هدف گذاری‌های گسترده‌ای کرده‌اند وباید این نکته هم را مد نظر داشته باشیم.
 
وی اضافه کرد: در دوران گذشته برخی مباحث پیرامون پایانه شرق مطرح می‌شد اما در این بین حل مشکلات و نارسایی‌های سازمان اتوبوس‌رانی شهرضا در نیمه دوم سال گذشته به شکل جدی از سوی شهرداری در دستور کار قرار گرفت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نتیجه مطلوب منتج شد.
 
هویدا با اشاره به اینکه رسیدگی به نیازمندی های عمومی در حوزه حمل و نقل جزو مهم‌ترین وظایف مسئولان امر به شمار می‌رود، بیان کرد: رسیدگی به مشکلات و نارسایی‌های حمل و نقل عمومی از حداقل‌های رعایت حقوق شهروندی به شمار می‌رود و باید این امر مهم را مد نظر داشته باشیم.
 
در ادامه این نشست معاونت پلیس راهور شهرضا طی سخنانی با اشاره به اینکه در حال حاضر به شکل میانگین تعداد 70 هزار خودرو در حوزه شهری شهرضا تردد می‌کند، بیان کرد: مدیریت علمی و بهینه ترافیک شهری زمینه ایجاد نظم عمومی در فضای شهری را ایجاد می‌کند و باید از تمامی امکانات و زیرساخت‌های موجود در این راستا استفاده لازم را داشته باشیم.
 
مصطفی انصاری ادامه داد: براساس آمار و اطلاعات موجود در حال حاضر میزان تخلفات رانندگی در شهرضا بسیار ناچیز است اما به طور مثال برخی از تاکسی‌های بی سیم در توقف‌های خود از چراغ راهنما استفاده نمی‌کنند که بی توجهی به این مسایل مشکلات قابل توجهی را برای شهروندان به همراه داشته است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.