بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

◄ وزارت راه تنها متهم تصادفات جاده‌ای نیست

نماینده مردم ارومیه گفت با اعلام اینکه در تصادفات جاده‌ای نباید همه مشکلات را به وزارت راه ربط داد گفت: خودروساز، پلیس‌راه و وضعیت راه‌ها در افزایش تصادفات جاده‌های تاثیرگزار بوده و همه ارگان‌ها دخیل هستند.

وزارت راه تنها متهم تصادفات جاده‌ای نیست
تین نیوز

نماینده مردم ارومیه با بیان اینکه در تصادفات جاده‌ای  نباید همه مشکلات را به وزارت راه‌وشهرسازی ربط داد گفت: خودروساز، پلیس‌راه و وضعیت راه‌ها در افزایش تصادفات جاده‌های تاثیرگزار  بوده و همه ارگان‌ها دخیل هستند.

به گزارش تین‌نیوز، نادر قاضی پور گفت: در تصادفات جاده‌ای کشور در سال  16 تا 32 هزار نفر جان خود را از دست می‌دهند.

او افزود: پنج برابر تعداد کشته‌شدگان حوادث جاده‌ای، دچار معلولیت و قطع نخاع شده و تحت کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی هستند.

قاضی پور  بمشکلات سایر روش‌های حمل‌ونقل اشاره کرد و گفت: به دلیل کمبود ناوگان حمل‌ونقل ریلی و مسیرهای قطاری غیر گسترده و همچنین گرانی بلیت  مردم بالاجبار از اتوبوس و خودرو برای سفر استفاده می‌کنند.

او به درآمد پایین رانندگان و عدم بیمه آن‌ها اشاره کرد و گفت:  اگر رانندگان  دارای امنیت شغلی باشند و با آرامش روحی سفر کنند  بسیاری از این مشکلات به وجود نمی‌آید.

قاضی پور افزود: متأسفانه هم‌اکنون بسیاری از رانندگان جاده‌ای دارای حداقل درآمد بوده و شاید از بیمه برخوردار نباشند به همین سبب اکثریت قریب به‌اتفاق آنان به‌صورت عصبی رانندگی می‌کنند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.