بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

هفته دولت فرصت خوبی برای تشریح خدمات دولت به مردم است

تین نیوز | کفاش پور مدیر توسعه و منابع اداره كل راه وشهرسازی استان كرمان گفت: هفته دولت فرصت بسیار خوبی برای تشریح خدمات و دستاوردهای نظام و دولت به مردم است.
به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره كل راه شهرسازی استان كرمان، كفاش پور با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر ، افزود: باید در این هفته، اطلاع رسانی دقیق، کامل و جامع از اقدامات و عملکرد دولت در راستای عمران و آبادانی میهن اسلامی را برای مردم انجام دهند. 
وی، با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، اضافه کرد: به برکت استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ، تحولی اساسی و جدی در جای جای کشورمان ایجاد شده است. 
وی بیان کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ، مردم بسیاری از شهرها و روستاهای کشور از امکانات ابتدایی از قبیل، برق، آب آشامیدنی سالم، گاز و تلفن و نیز جاده ارتباطی مناسب بی بهره بودند اما امروز به برکت نظام در دورترین نقاط کشور با همت و تلاش مضاعف و بی منت دولتمردان این امکانات فراهم شده است .
وی شعار هفته دولت را« ارامش وامید» كه نشانگر وحدت و انسجام مردم و مسئولین است را عنوان كرد و از همه افراد، جریانات، گروه های سیاسی و مسئولین خواست از اقداماتی كه این وحدت را خدشه دار كند پرهیز و به اختلافات دامن نزنند.
كفاش پور با بیان اینكه شرایط كنونی نیازمند ارائه شیوه های جدیدی در بیان خدمات دولت است، افزود: بسیاری از مخاطبین موثر در فضای مجازی حضور دارند كه نیاز است در این زمینه برنامه ریزی گردد.
وی در پایان خواستاراین شد با تبیین سیاست ها و رویكرد دولت تدبیر و امید وهمچنین همراهی و همیاری مردم با این سیاستها تلاش كنند تا ضمن خدمت رسانی بهتر به مردم، شاهد موفقیتهای روز افزون دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.