بازدید سایت : ۳۴۳۶۵
رئیس اداره نگهداری راه‌های اصلی و فرعی خبر داد:

◄ اجرایی 32کیلومتر روکش آسفالت در سطح محورهای ارتباطی مازندران

کیلومتر روکش آسفالت در سطح محورهای ارتباطی مازندران اجرا شد.

اجرایی 32کیلومتر روکش آسفالت در سطح محورهای ارتباطی مازندران
تین نیوز

رئیس اداره نگهداری راه‌های اصلی و فرعی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران از اجرای 32 عملیات روکش آسفالت در سطح محورهای ارتباطی مازندران بااعتباری بالغ‌بر 160 میلیارد ریال خبر داد.

 به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابطعمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مازندران، جمشید علیزاده ضمن اعلام این خبر افزود: موثرترین شرایط برای حمل‌ونقل آرام و ایمن ، داشتن یک‌رویه سالم راه همراه با نصب علائم ایمنی لازم بوده تا بتوان با خیالی آسوده تردد کرد و از جمله اهدافی که این اداره برای دستیابی به آن تلاش می کند مطالعه و فراهم کردن طرح‌های لازم برای انجام و اجرای رویه‌های آسفالتی مناسب و اقتصادی بودن آن است.

علیزاده اظهار کرد: ازاین‌رو به منظور تسهیل در امر تردد و افزایش ایمنی محورها اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت محورهای تنکابن –رامسر ، کیاسر-فولاد محله ، بابل –آمل، سوادکوه ، ساری –گلوگاه ، آمل-محمود آباد-فریدونکنار ، بابلسر – محمودآباد، نکا- نیروگاه –گهرباران- سه‌راهی اسلام‌آباد، جواهرده رامسر ، بهنمیر –بابل ، جنت رودبار رامسر ،گلوگاه - نیالا ، رویان- گلند رود –وازک ،آمل –نور- چالوس –رویان و تاشکوه نور در حال اجرا است.

 وی ادامه داد: جاده‌ها از جمله اموال عمومی است که قانون‌گذار حفظ ، حراست نگهداری ، تعریض و هرگونه فعالیت‌های مرتبط با آن را به این اداره کل محول کرده ، بدیهی است ایمن نمودن محورها برای سلامت عبور و مرور و توسعه آتی راه‌ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 رئیس اداره نگهداری راه‌های اصلی و فرعی استان خاطرنشان ساخت : هدف نگهداری راه ، تقلیل میزان خرابی راه و افزایش عمر آن ، کاهش هزینه‌های استهلاک وسایل نقلیه با تأمین سطوح عبور مناسب و مطلوب و همچنین ایجاد شرایط مناسب جهت رسیدن به موقع به مقصد با تأمین ایمنی است.

وی در ادامه گفت: لکه‌گیری به طول 75هزار متر مربع و درزگیری به طول 37 هزار متر در سطح طول مسیر حوزه استحفاظی در حال انجام است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.