◄ بهرهگیری از ظرفیت رسانهها در ارتقای فرهنگ ایمنی و کاهش سوانح رانندگی
مشاور ریاست سازمان و مدیر روابط عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جادهای، طی سفر به استانهای خراسانشمالی ، خراسانرضوی و خراسانجنوبی و دیدار با مراکز صدا و سیمای استانی و اصحاب رسانه، بر بهرهگیری از ظرفیت رسانهها در ارتقای فرهنگ ایمنی و کاهش سوانح جادهای تاکید کرد.
مشاور ریاست سازمان و مدیر روابط عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جادهای، طی سفر به استانهای خراسانشمالی ، خراسانرضوی و خراسانجنوبی و دیدار با مراکز صدا و سیمای استانی و اصحاب رسانه، بر بهرهگیری از ظرفیت رسانهها در ارتقای فرهنگ ایمنی و کاهش سوانح جادهای تاکید کرد.
به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جادهای، منصور فخاران مشاور ریاست و مدیر روابط عمومی این سازمان، طی نشستهای جداگانه با مدیرکل صدا و سیمای مرکز استانهای یاد شده، اظهار داشت: خدمات سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای به صورت شبانه روزی به کاربران ارائه میشود که به واسطه وسعت کار در این حوزه ، چالشهایی هم در خدماترسانی به کاربران وجود دارد.
این گزارش حاکی است منصور فخاران در بخش دیگری از برنامههای این سفر، با مدیر و اعضای خانه مطبوعات استانهای یاد شده دیدار و گفت و گو کرد. وی افزود: رویکرد ما در فعالیت رسانهای و اطلاعرسانی، شفافسازی و بیان واقعیتها به مخاطبان است که خوشبختانه در این ارتباط ادارات کل استانها با رسانهها فضای خوبی فراهم است.
براساس این گزارش، مشاور ریاست و مدیر روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای ، همچنین با مدیر روابط عمومی استانداری، استانهای خراسانشمالی، خراسانرضوی و خراسانجنوبی طی نشستهای جداگانه، بر نقش موثر و سازندهی روابط عمومیها در امیدافزایی به جامعه مخاطبان تاکید نموده و از توان رسانهها در اطلاعرسانی اقدامات و فعالیتهای انجام شده در سازمانها به مردم به عنوان ابزار مهم روابط عمومیها یاد کرد.
در پایان هر یک از نشستهای یاد شده ، با اهدای لوح تقدیر از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جادهای ، از خدمات ارزنده مرکز صدا و سیمای استان، خانه مطبوعات، روابط عمومی استانداریها تقدیر به عمل آمد.
منصور فخاران در این سفر، در نشست شورای معاونین ادارات کل راهداری و حمل و نقل جادهای استانها خراسانشمالی، خراسانرضوی، و خراسانجنوبی حضور یافت و با تاکید بر بهبود فرآیند و سرعت ارتباطی و اطلاع رسانی با مردم، تعامل با رسانهها را یکی از ابزارهای مناسب برای دستیابی به اهداف سازمانی و ارتقای رضایتمندی مخاطبان دانست.