بازدید سایت : ۴۴۹۷۹

کاهش ۳۳ درصدی تصادفات فوتی در محورهای مواصلاتی لرستان

کاهش ۳۳ درصدی تصادفات فوتی در محورهای مواصلاتی لرستان

تین نیوز | رئیس پلیس‌راه لرستان از کاهش 33 درصدی تصادفات فوتی در روزهای سپری شده تعطیلات نوروزی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.
 
سرهنگ سیدمحمود رضا حسینی گفت: با استقرار نیروهای پلیس‌راه در محورهای مواصلاتی استان همه عبور و مرورها تحت کنترل بوده و هیچ‎گونه مشکلی تاکنون در وضعیت عبور و مرور به وجود نیامده است.
 
وی ادامه داد: در این مدت بیش از یک هفته‎ای از تاریخ شروع طرح نوروزی با بررسی، تجزیه و تحلیل انجام شده خوشبختانه نسبت به مدت مشابه سال قبل در فقره تصادف فوتی 33 درصد و در تعداد فوت در صحنه 12 درصد کاهش داشته‎ایم که امیدوارم این روند کاهش تا پایان طرح نوروزی ادامه داشته باشد.
 
حسینی با تاکید بر ضرورت رعایت نکات ایمنی در رانندگی، بیان کرد: رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به خصوص در جاده‎های دو طرفه، چون وضعیت این جاده‎ها مناسب نیست توسط رانندگان ضروری است به طوری که با کوچکترین انحراف تصادفات مرگباری رقم خواهد خورد.
 
رئیس پلیس‌راه لرستان با بیان اینکه در روزهای آینده تعطیلات عبور و مرور در محورهای مواصلاتی افزایش می‎یابد، به رانندگان توصیه ‎کرد: در جاده‎های دو طرفه توجه ویژه‎ای به رانندگی داشته باشند و از تخلف انحراف به چپ و سبقت غیرمجاز در این جاده‎ها خودداری کنند.
 
وی یادآور شد: از ابتدای اجرای طرح میزان تصادفات جرحی نسبت به مدت مشابه پارسال 40 درصد و همچنین آمار تعداد مجروحان 32 درصد کاهش داشته است.
 
حسینی گفت: در سطح استان 70 تیم نامحسوس و محسوس حضور دارند و با رانندگانی که فضای مخاطره آمیز را برای دیگران ایجاد می‎کنند، برخورد قاطع خواهند کرد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.