بازدید سایت : ۵۶۱۵۹
بازدید وزیر کشور از راهدارخانه صلوات آباد سنندج

◄ تلاش در جهت تامین کمبودهای ماشین آلات راهداری ادامه دارد

وزیر کشور در بازدید از راهدارخانه صلوات‌آباد سنندج ، به وضعیت ماشین‌آلات راهداری‌ اشاره کرد و گفت: در حد امکان کمک خواهیم کرد تا کمبودها برطرف شود.

تلاش در جهت تامین کمبودهای ماشین آلات راهداری ادامه دارد
تین نیوز

احمد وحیدی وزیر کشور در بازدید از راهدارخانه صلوات‌آباد سنندج اظهار کرد: برخی‌ تلاش داشتند وضعیت کردستان را بحرانی و غیرعادی نشان دهند اما با آن حجم برف و برودت منفی ۳۰ درجه‌ای هیچ مشکل حادی در استان پیش نیامده و این بسیار اتفاق خوبی که جای تشکر دارد.

وی به وضعیت ماشین‌آلات راهداری‌ اشاره کرد و وعده داد در حد امکان کمک خواهد کرد تا کمبودها برطرف شود.

در این بازدید محمد راشد مدرس گرجی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کردستان اظهار کرد: در دو موج بارشی اخیر در استان بیش از ۷۰۰ هزار تن برف روبی انجام شده است. در قسمت برون شهری با ۵۰۰ نفر پرسنل و ۴۰۰ دستگاه ماشین آلات در طول ۸ هزار کیلومتر شبکه راه های استان که شامل یک هزار و ۸۰۰ کیلومتر راه شهری و ۶ هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه روستایی خدمات راهداری را انجام داده ایم.

مدرس گرجی افزود: از ۶ هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه روستایی ۳ هزار و ۱۵۰ کیلومتر راه آسفالته است و با توجه به برودت هوا و کولاکی که در استان وجود داشت راه های اصلی را در اولویت و در همین راستا محدودیت‌های ترافیکی مختلف اعمال شد.

وی با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد از راه های برون شهری استان موقعیت کوهستانی دارند، افزود: این وضعیت نوع خدمات رسانی را در استان نسبت به سایر استان ها سخت تر خواهد کرد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان کردستان اضافه کرد: طی چند روز اخیر ۱۱۶ هزار تماس با سامانه گویا ۱۴۱ استان کردستان برقرار شده است، که به ۱۵ هزار پیام به صورت مستقیم پاسخ داده شده است

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی مدیریت بحران استانداری ، مشکلی در خدمات رسانی به مردم نداشتیم. مشکلی اگر وجود داشته باشد مربوط به خراب شدن آسفالت جاده ها به دلیل نمک پاشی و برف روبی زیاد و همچنین خرابی ماشین آلات راهداری است.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.