بازدید سایت : ۷۹۱۸۴

◄ تلاش برای ابطال کارت هوشمند افراد غیر راننده

یک فعال صنفی بخش حمل و نقل جاده ای کالا از مخالفت رانندگان حرفه ای با ورود افراد شاغل، به این حرفه و تلاش برای ابطال کارت هوشمند افراد غیر راننده که به هر طریقی توانسته اند کارت هوشمند دریافت کنند، خبر داد.

تین نیوز |

یک فعال صنفی حمل و نقل جاده ای کالا از مخالفت رانندگان حرفه ای با ورود افراد شاغل به این حرفه خبر داد و عنوان کرد: تلاش برای ابطال کارت هوشمند افراد غیر راننده که به هر طریقی توانسته اند کارت هوشمند دریافت کنند، ادامه دارد.

به گزارش تین نیوز، جعفر زارع این مطلب را پس از آن بیان کرد که یکی از علاقه مندان به رانندگی ناوگان عمومی در تماس با ما، از عدم ارایه کارت هوشمند به افراد شاغل و دارای بیمه انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید:

انتقاد یک شهروند به عدم ارایه کارت هوشمند به افراد شاغل

زارع در این مورد به تین نیوز گفت: تمام تلاش فعالان صنفی جلوگیری از ورود افراد شاغل و متفرقه به این حرفه است و در این راستا اقدامات زیادی نیز صورت گرفته است.

این فعال صنفی عنوان کرد: رانندگی عمومی ناوگان سنگین، شغلی است که فقط کسانی باید وارد آن شوند که حرفه، کار و شغلشان صرفا رانندگی بوده و امرار معاش شان از این طریق باشد.

او تاکید کرد: کسانی که شاغل بوده و از طرق مختلف درآمد دارند نباید با ورود به این شغل موجب کاهش درآمد افرادی شوند که تنها منبع درآمدشان رانندگی است.

زارع گفت: بر همین اساس نه تنها فعالان این حوزه با ورود افراد شاغل، به این حرفه مخالف هستند بلکه اقداماتی نیز در حال انجام است تا کارت افرادی که از گذشته کارت هوشمند دارند اما در حرفه رانندگی فعال نیستند باطل گردد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • راننده پاسخ

    اگر بخواهند خیلی راحت است موقع تمدید کسانی که فقط راننده هستند ازطریق تامین اجتماعی آنهایی که بیمه راننده گان راپرداخت می نمایند مشخص نمایند آنهایی هم که مالک ماشین سنگین هستند هم بااستعلام کارت ماشین مشخص نمایند از طریق دفترچه کار72تا80هم خیلی ها مشخص می شوند ازطریق کد ملی کسانی که پروانه کسب دارند مشخص است که جز راننده گان نیستند بازنشته ها مشخص هستند افراد بالای 50سال پس می شود جالب است کارت هوشمند راننده موقع بازنشته شدن باطل می شود ولی گواهینامه نه باید گواهینامه هم به پایه سوم تبدیل شود تاجلو سواستفاده گرفته شود

    • راننده

      اولا کاملا مشخصه اطلاعی از شرایط بازنشستگی رانندگان پایه یکم ندارید...
      دوما اینکه یک راننده بخاطر عدم سربازی رفتن پسرش برای اون جواز کسب بنام خودش گرفته دلیل خوبی بر بیکار کردن اون راننده نیست...
      هر چند ما رانندگانی داریم که بعد بیست سال رانندگی به مریضی‌های متعددی دچار شدند و متاسفانه سازمان تامین اجتماعی هم برای از کارافتادگی شرایط بسیار سختی رو گذاشته و این جماعت مجبورند حتی اگه نمیتوانند رانندگی کنند ، بارنامه‌ی سوری بگیرند تا چند صبای باقیمانده تا بازنشستگی رو گذران کنند!
      با منطق شما باید کسی که عمرش رو توی رانندگی بوده و الان بنا به شرایط جسمی نمیتونه رانندگی کنه و بیمه هم از کارافتاده محسوبش نمیکنه رو دور انداخت؟؟
      کی وقت کردین اینقدر بی‌مرام باشین؟
      پسر خوب! شرط اول رانندگی تو جاده ، مرام و انصاف و شعوره..! همون چیزی که توی دولتمردان گم شده و داره به ملت هم این همه‌گیری سرایت میکنه...

  • محمدرضاپورمحمدی پاسخ

    حل این موضوع فقط ازطریق پلیس راه امکان پذیراست که زمانی که راننده ای که به عنوان راننده اول ویادوم دربارنامه ثبت میشودحتمادرماشین حضورداشته باشندواگرنباشندباجریمه سنگین پلیس مانع ازاین خلاف رانندگان شوندچون الان کسانی هستندکه به عنوان دوست واشناهوشمندرادراختیاررانندگان قرارمیدهندتابرایشان بارنامه صادرکنندبه عنوان راننده دوم که فقط یک جریمه سنگین میتواندمانع این کاررانندگان شودکه برای هیچ کدام مقرون به صرفه نیست

  • راننده پاسخ

    متاسفانه رانندگان جدیدالورود بسیار حریص شده‌اند و احتمالا بعلت شاگردی نکردن و حد و حدود نگه نداشتن هست که امروز شاهد این هجمه از خودخواهی هستیم
    راننده جدید و عزیز!
    روزی رو خدا میده نه بنده‌ی خدا...
    حرص مال دنیا ، یا پیرت میکنه یا آخر عمر زمین‌گیر..!
    هیج کسی از دل خوش تو اینکار نمیاد و حتما احتیاج داره..
    شخصا بعنوان راننده‌ای که ۳۵ سال شاگردی و رانندگی کردم میگم ، راننده‌ی واقعی حریص و بی معرفت نیست!
    هر کسی میتونه بسم‌الله...
    روزی دستِ خداست..!
    ما راننده‌ها چیکاره‌ایم که از حسادت و حرص بخواییم روزی یک بنده‌ی خدا رو قطع کنیم؟
    هر چی پیشکسوت‌های رانندگی از میدان کم میشن ، معرفت و لوتی‌ بودن راننده جماعت کمرنگ‌تر میشه...متاسفم براتون با این سطح فکر‌تون و مطمئنم به تازگی تو اینکار اومدین...

  • احمدوند پاسخ

    سلام خیلی راحت میشه بااعلام به پایانه ها فقط بار به صاحب کارت هوشمنداعلام وصادرشود

  • راننده اتوبوس جاده هستم از ما قشر ضعیف دفاع کنن پاسخ

    سلام بسیار خوب

  • حمیدرضا دهقانی پاسخ

    راننده پایه یکم بنده ۲۰سال سابقه کاری نمی توانم از شرایط بیمه رانندگان استفاده کنم به دلیل حجم زیاد رانندگانی که راننده نیستند فقط از شرایط بیمه استفاده می کنند،،به نظر من بیمه را آزاد بکنید بهتر است

  • پارسا پاسخ

    به نظر من الان خیلی از راننده‌های بدبخت چندسال پیش ماشینشون روفروختن الان اونقدر گرون کردن یک ایسوزو ۱۲۰میلیونی شده ۳میلیاردنمیتونندحتی یک لاستیکش رو بخرن چه برسه به ماشین الان ماها که نداریم ماشین همه هم راننده شدندخداروشکر پس مابدبخت که ماشینهامون رو فروخیم زمان ارزونی الان خریدنش شده خواب برای ما دولت بیادهرراننده قدیمی که ۱۲سال یا۱۵ساله راننده هست وحق بیمه ریخته یک خودروی کامیون یا کامیونت را باقیمت منطقی بده به راننده نه دوملیاردیا۴میلیاردازکجا بیاریم زیرفقرداریم له میشیم خداوکیلی

  • محمد رضا پاک پاسخ

    سلام چرا با مالکیت وانت بار وتاکسی شخص جزو ناوگان حمل ونقل می شود ولی با مالکیت کامیون شخص هیچ امتیازی ندارد

  • محمد رضا پاک پاسخ

    تا زمانی که راننده ونوع کامیون وبار گیر در تمدید هوشمند تاثیر نداشته باشد حق خیلی از رانندگان ضایع می شود

  • محمد رضا پاک پاسخ

    استانهای کم برخوردار حداقل کامیونت ها یکسر خالی تردد می کنند که باید هم در تعداد بارنامه وپیمایش تمدید هوشمند محاسبه شود

  • محمد رضا پاک پاسخ

    برای تمدید هوشمند راننده باید سن راننده هم در نظر گرفت حرمت شکنیست فشار بر رانندگان سن بالا

  • محمد رضا پاک پاسخ

    مگه باری زمین مانده که رانندگان باید حداقل کار کرد داشته باشند ولی بازم درست ولی هر حداقلی باید حداکثر هم داشته باشه بار شده برای راننده پارتی دار یا ساکن تهران بقیه هیچ حد اقل تو خاور یخچالی که اینطوریه