بازدید سایت : ۲۸۴۵۳
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی:

۵۰ درصد کارهای راهداری در محورهای روستایی وابسته به خود مردم است

۵۰ درصد کارهای راهداری در محورهای روستایی وابسته به خود مردم است

تین نیوز | مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی با بیان اینکه 50 درصد کار در محورهای روستایی وابسته به خود مردم است، گفت: بیشترین استفاده را در محورهای روستایی می توان از توان مردم منطقه داشت.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی، مهندس بدیعی مقدم، در دیدار با معاون عمرانی استاندار که به منظور تبریک سال جدید و عید دیدنی برگزار شد، با تاکید بر خدمت رسانی هر چه بهتر یه مسافران و زائران عبوری از استان، گفت: در همین راستا سرویس ماشین آلات راهداری استان بعد از اتمام نوروز هر چه سریعتر انجام می شود تا با آمادگی کامل برای سفرهای تابستانی آماده شویم.

وی افزود: با وجود اعتبارات کم و اندک در این میان، باید این اقدامات هر چه سریعتر انجام شود تا مسافران با مشکلی در این رابطه مواجه نشوند.

مهندس بدیعی مقدم با اشاره به انجام اقدامات لازم در قالب ستاد توسعه روستایی استانی برای خدمات روستایی، اظهار داشت: باید ارتباطات استانی هر چه بیشتر شود تا نتیجه و اثر بخشی بیشتری نیز داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمهیدات لازم در راستای آسفالت محورهایی روستایی که تاکنون انجام نشده دیده شده تا به صورت تجمعی در سال جاری انجام شود.

وی به بحث هدایت آب های سطحی در روستاها نیز اشاره کرد و گفت: باید دست به دست هم دهیم تا کارها در روستاها هر چه سریعتر انجام شود.

علی نیا، معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی نیز در این دیدار بر توزیع اعتبارات استانی به صورت منطقی تاکید کرد و بیان داشت: باید همه دستگاه ها به یک چشم دیده شوند.

وی اشاره ای نیز به محور جاجرم به میامی کرد و گفت: اعتبارات در نظر گرفته شده برای این محور تاکنون ضعیف بوده است.

وی با تاکید بر افزایش اعتبارات این محور، متذکر شد: در صورتی رکه توزیع اعتبارات برای این محور به همین منوال پیش رود آسفالت این محور تا 10 سال آینده طول می کشد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.