بازدید سایت : ۵۹۳۴۳

آخرین وضعیت ترافیک در جاده های شمالی؛ چالوس از ساعت ۱۴ یک طرفه می‎ ‎شود

در حال حاضر ترافیک در محور چالوس مسیر شمال به جنوب حدفاصل ماسال تا مجلار و حدفاصل مکارود تا هزارچم و محدوده های ولی آباد ، سیاه بیشه و نساء سنگین گزارش شده است.

آخرین وضعیت ترافیک در جاده های شمالی؛ چالوس از ساعت ۱۴ یک طرفه می‎ ‎شود
تین نیوز

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیک محورهای کشور اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در محور چالوس مسیر شمال به جنوب حدفاصل ماسال تا مجلار و حدفاصل مکارود تا هزارچم و محدوده های ولی آباد ، سیاه بیشه و نساء سنگین گزارش شده است.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرآنلاین ،رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور و یک طرفه شدن جاده چالوس در ساعت ۱۴ خبر داد.

ایرنا در خبری نوشت:سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیک محورهای کشور اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در محور چالوس مسیر شمال به جنوب حدفاصل ماسال تا مجلار و حدفاصل مکارود تا هزارچم و محدوده های ولی آباد ، سیاه بیشه و نساء سنگین گزارش شده است.

وی از ترافیک سنگین در محور هراز مسیر شمال به جنوب در محدوده های کلرد ، بایجان ، وانا و آب اسک خبر داد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا تصریح کرد: تردد در محور فیروزکوه ، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین - رشت روان گزارش شده است.

وی گفت: برابر اعلام قبلی از ساعت ۱۱ محدودیت تردد از ابتدای آزادراه تهران شمال به سمت چالوس اجرا می گردد تا در ادامه با تخلیه بار ترافیکی محور چالوس به تهران در ساعت ۱۴ یکطرفه شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.