بازدید سایت : ۴۹۹۰۳

◄ از پایانه پونک به کدام شهرها می توانیم سفر کنیم؟

تهران دارای ترمینال‌های مسافربری بسیاری است که یکی از آنها ترمینال پونک است.بیشتر اتوبوس‌ ها با مقصد شهر‌های شمالی کشور از پایانه پونک عبور می کنند.

از پایانه پونک به کدام شهرها می توانیم سفر کنیم؟
تین نیوز |

اگر قصد دارید از تهران به مقصدی بروید و یا به تهران مسافرت کنید و علاقمند به تجربه ی سفر با اتوبوس یا ون های کاملا مدرن و امروزی هستید، بهتر است با پایانه پونک تهران بیشتر آشنا شوید.

به گزارش تین نیوز، پایانه پونک یکی از پایانه های تهران است که شما می توانید بلیط اتوبوس تان را از شرکت های موجود در این پایانه در سایت پایانه ها خرید کنید.

پونک نام یکی از محله های شهر تهران است که در شمال غربی آن واقع شده است. پونک از شرق به دره پونک و شهرک غرب، از شمال به محله حصارک و از جنوب به محله باغ فیض محدود است. بیشتر اتوبوس ها با مقصد شهر های شمالی کشور از پایانه پونک عبور می کنند. 

آدرس پایانه پونک تهران کجاست؟

این پایانه در میدان پونک، بلوار میرزابابایی، تقاطع سردار جنگل، جنب مرکز میوه وتره بار قرار گرفته است. در این پایانه امکانات رفاهی نظیر خدمات بیمه ای - فروش بلیط مسافرتی - کارواش فراهم است.

شما می توانید بلیط اتوبوس خود را از پایانه پونک به مقصد موردنظر خرید کنید. 

شرکت های مسافربری واقع در پایانه پونک تهران

رویال سفر تهران پایانه پونک

02144612191

نکته مهم در مورد پایانه پونک

پایانه پونک، با درک نیازهای مسافرانی که به دنبال سرعت و راحتی در سفرهایشان هستند، خدمات حمل و نقل بین شهری را به شکلی منحصربه فرد ارائه می دهد. این پایانه با تمرکز بر حمل و نقل با ون به جای اتوبوس، گامی نو در خدمت رسانی به مسافران برداشته و تجربه ای متمایز از سفر را برایشان رقم می زند. این ون ها مجهز به امکانات پیشرفته ای هستند که به خوبی پاسخگوی نیازهای مسافران در طول مسیر خواهند بود. گروه رویال سفر از شرکت های معتبر مسافربری هستند که در این پایانه مستقر هستند.

ون مسافرتی

از پایانه پونک به کدام شهرها می توانیم سفر کنیم؟

شرکت رویال سفر، با متمرکز شدن بر ارائه سرویس دهی حمل ونقل به وسیله ون های مسافربری، در پایانه پونک تهران این سبک را در سفرهای داخلی بین شهری پایه گذاری کرده است. این شرکت، در حال حاضر به مقصد شهرهای، رشت، بندر انزلی و اصفهان خدمات ویژه ای ارائه می دهد و تجربه سفری منحصربه فرد را برای مسافران خود به ارمغان می آورد.

ون های مسافرتی رویال سفر، که از پایانه پونک حرکت می کنند به امکاناتی از قبیل تهویه هوای مطبوع، صندلی های ارگونومیک، سیستم های سرگرمی پیشرفته و دسترسی به اینترنت بی سیم مجهز هستند. که با هدف ارتقای سطح رفاه و راحتی مسافران در نظر گرفته شده اند. استفاده از ون به جای اتوبوس، امکان سفری سریع تر و شخصی تر را فراهم می آورد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.