بازدید سایت : ۳۵۰۴۷
تا پایان امسال؛

اتمام بازسازی جاده امیدیه به ماهشهر

تین نیوز |  مدیركل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به ساخت جاده امیدیه به ماهشهر گفت: بازسازی این محور تا پایان امسال به پایان می‌رسد.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان خوزستان، نصرالله دهقانی با اشاره به بازسازی جاده امیدیه به بندر ماهشهر اظهار كرد: ساخت این جاده از تعهدات شركت نفت است كه این كار انجام شد، ولی وقتی زیر بار ترافیكی رفت برخی از نقاط این جاده مشكل پیدا كرد و تخریب شد.

وی با بیان اینكه مطالعات رفع نقاط آسیب دیده جاده امیدیه به ماهشهر توسط شركت نفت انجام شده است اضافه كرد: پس از انجام مطالعات، دستور كار به پیمانكار پروژه داده شده و كار بازسازی نقاط تخریب شده هم اكنون در حال انجام است.

مدیركل راه و شهرسازی خوزستان عنوان كرد: تا آنجا كه بنده اطلاع دارم جاهای گوناگونی از جاده امیدیه به بندر ماهشهر مشكل دارد كه حدود ۱۲ نقطه از آن تخریب شده و آسیب دیده كه كار بازسازی آن از سوی شركت نفت انجام می‌شود.

وی به بازدید معاون وزیر نفت از پروژه جاده امیدیه به ماهشهر اشاره كرد و ادامه داد: تلاش می‌شود كه كار بازسازی نقاط آسیب دیده و تخریب شده این مسیر تا پایان سال جاری به پایان برسد و مشكلات موجود در آن برطرف شود.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.