بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

بیش از ۸ پروژه عمرانی در راه های ارتباطی گنبدکاووس اجرا شده است

تین نیوز | مدیركل راه و شهرسازی گلستان گفت: علی رغم كمبود و نبود منابع مالی مورد نیاز و برای انجام تعهدات و با پیگیری های مستمر مقامات ارشد استان، نمایندگان مجلس و مسوولان اداره كل، حدود 80 میلیارد ریال برای اجرای بیش از 8 پروژه عمرانی در راه های ارتباطی شهرستان گنبدكاووس طی سال های 93-92 اجرا شد.
به گزارش تین نیوز از  اداره روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان گلستان،علی بخش رستمی در پاسخ به اظهارات مردمی مبنی بر رسیدگی به وضعیت راه های شهرستان گنبدكاووس در برخی از روزنامه های كثیرالانتشار، افزود: روكش آسفالت محور گنبد – كلاله (بایلر) از سمت گنبد به سمت كلاله به طول 5/23 كیلومتر با 22 میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار از جمله این پروژه هاست.

به گفته رستمی، روكش آسفالت محور گنبد- آزادشهر و محور ارتباطی گنبد – اینچه برون نیز، از پرو‍ژه های دیگری است كه با توجه به ابلاغ اعتبار در سال های آتی به اجرا درخواهند آمد.

به گفته وی، 24 هزار و 500 مترمربع مرمت و لكه گیری هندسی و 2.5 كیلومتر آسفالت رگلاژی (آسفالت حفاظتی) و همچنین حدود 13 كیلومتر روكش آسفالت با اعتبار 20 میلیارد ریال از محل منابع توازن منطقه ای استانی و تخصیص 525 تن قیر از وزارتخانه در محور روستایی آق آباد- حاجی قوشان اجرا شده است.
رستمی افزود: مرمت و آسفالت رگلاژی حدود 2.8 كیلومتر و روكش آسفالت 12 كیلومتر از محور روستایی گدم آباد – سلمان فارسی با اعتبار 10 میلیارد ریال و تخصیص 423 تن قیر، از دیگر پروژه های اجرا شده در این شهرستان می باشد.

وی اضافه كرد: تكمیل عملیات پل داشلی – كروكلی با اعتبار 400 میلیون ریال، زیرسازی و آسفالت هشت كیلومتر از محور روستایی قره دانگ با اعتبار 10 میلیارد ریال، تكمیل زیرسازی 17.5 كیلومتر از محور روستایی بیشك تپه، آراقویی و قره كسلخه با اعتبار 12 میلیارد و 300 میلیون ریال و تثبیت خاك و آسفالت 25 كیلومتر از محور روستایی امان گل تپه – ماسانكوب از پروژه های دیگر در حوزه شهـرستان گنبدكاووس است كه پیمانكار آنها مشخص و عملیات اجرایی آنها در سال آتی شروع خواهد شد.

رستمی توضیح داد: به دلیل وضعیت نامناسب خاك بستر و طولانی بودن فاصله حمل مسیر مصالح شكسته مقرر شده زیرسازی این پروژه ها در قالب تثبیت با آهك با دستگاههای مكانیزه و اجرای دو لایه آسفالت سطحی با تامین قیر مورد نیاز از سوی معاونت راه های روستایی وزارت راه و شهرسازی بصورت رایگان اجرا شود.
وی ادامه داد: در سال آتی نیز، پروژه های دیگری با توجه به ابلاغ اعتبار، اجرا خواهند شد.
شهرستان گنبدكاووس با 325 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع شده است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.