بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

طرح آمار گیری مبدا – مقصد در جاده های استان سیستان و بلوچستان از اردیبهشت ماه

طرح آمار گیری مبدا – مقصد در جاده های استان سیستان و بلوچستان از اردیبهشت ماه

تین نیوز | معاون حمل و نقل اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان سيستان و بلوچستان گفت: طرح آمارگیری مبدا - مقصد در جاده های سطح استان، از اردیبهشت ماه سال جاری، همزمان با سراسر کشور انجام می شود.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان سیستان و بلوچستان، تیمور باقری، معاون حمل و نقل اداره كل حمل و نقل و پایانه های استان از اجرای طرح آمارگیری مبدا - مقصد در جاده های سطح استان خبر داد و گفت: مهمترین هدف این طرح دستیابی به آمار و اطلاعات تردد در محورهای منتخب استان بوده و از دیگر اهداف این طرح میتوان به ساماندهی حمل و نقل جاده ای ، ایمن سازی عبور و مرور ، استفاده بهینه از امكانات موجود ، تهیه الگوی سفرهای جاده ای در راستای برنامه ریزی و مدیریت بهینه برای كاهش سوانح جاده ای اشاره كرد .

باقری مدت زمان اجرای این طرح را چهار روز اعلام كرد و افزود : این طرح همزمان با سراسر كشور از 16 الی 20 اردیبهشت ماه سالجاری در محورهای منتخب استان بصورت شبانه روزی انجام خواهد پذیرفت .

وی تعداد ایستگاه های پیش بینی شده برای اجرای طرح آمارگیری در استان را ده نقطه اعلام كرد و افزود : نتایج این آمارگیری بصورت اطلاعات پایه ، مبنای برنامه ریزی و تصمیم گیری آتی مورد توجه برنامه ریزان بخش حمل و نقل جاده ای قرار خواهد گرفت .

معاون حمل و نقل اداره كل حمل و نقل و پایانه های استان از متوقف سازی وسایل نقلیه و تكمیل پرسش نامه از سوی عوامل این طرح اعلام كرد و از كلیه رانندگان و كابران جاده ای درخواست نمود در تاریخ های یاد شده با دست اندركاران این طرح همكاری لازم را داشته باشند .

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.