بازدید سایت : ۳۴۳۶۵
مدیرکل حمل و نقل پایانه های استان آذربایجان غربی در گفتگو با تین نیوز:

◄ تردد روزانه ۴۰۰ کامیون از مرز بازرگان / گوربلاغ، غرق در ترافیک است

◄ تردد روزانه ۴۰۰ کامیون از مرز بازرگان / گوربلاغ، غرق در ترافیک است

تین نیوز | مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان آذربایجان غربی از کاهش میزان صف های متشکل از کامیون های ترانزیتی در مرز بازرگان به کمتر از 9 کیلومتر خبر داد و گفت: تعداد کامیون های عبوری از مرز بازرگان به 400 دستگاه در روز رسیده است.

مجتبی رحمانی رضائیه در گفتگو با خبرنگار تین نیوز، با اشاره به آخرین وضعیت عبور کامیون های ترانزیتی در مرز بازرگان اظهار داشت: پس از افزایش طول صف های متشکل از کامیون ها پشت مرز بازرگان به 20 کیلومتر، با مسئولان مرزی و گمرک ترکیه وارد مذاکره شدیم و در حال حاضر با عبور 400 کامیون در روز از مرز، طول صف به کمتر از 9 کیلومتر رسیده است.

وی افزود:در حالی که قبل از نوروز، شاهد عبور روزانه نزدیک به 600 کامیون از مرز بازرگان به خاک ترکیه بودیم، طرف مقابل مشکل خود را کمبود نیروی انسانی، دیپ زنی و مسائلی از این قبیل مطرح کرده است، به طوری که در شرایطی مانند قطعی برق، کار را تعطیل و محل کار خود را ترک می کنند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان آذربایجان غربی با بیان اینکه " آن سوی مرز در گوربلاغ تعداد کامیون های بیشتری منتظر ورود به ایران هستند" گفت: ایران نیز به منظور ایجاد درک متقابل از مشکلات موجود در طرف ترک، شرایط ورود 400 دستگاه کامیون را فراهم کرده است و با توجه به تعداد کامیون های منتظر در آن سوی مرز دو صف به طول بیش از 15 کیلومتر تشکیل شده است.

رحمانی رضائیه یادآور شد: این رفتار مسئولان مرزی ترکیه موجب بروز تاثیر روانی در راننده و کاهش انگیزه در آنها می شود.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.