بازدید سایت : ۴۴۹۷۹
رییس اداره راه و شهرسازی سبزوار خبرداد:

پاکسازی و بازگشایی ۶۵ دستگاه دهانه پل، در محور سبزوار – شاهرود

پاکسازی و بازگشایی ۶۵ دستگاه دهانه پل، در محور سبزوار – شاهرود

تین نیوز | رییس اداره راه و شهرسازی سبزوار از پاكسازی و بازگشایی 65 دستگاه دهانه پل، در محور سبزوار – شاهرود در فروردین ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی خراسان رضوی، حسن عابدی پور با بیان این خبر گفت: همچنین در حوزه ایمن سازی راه ها اقدام به نصب تابلوهای راهنمایی در جاده ها و روكش مجدد آسفالت به ویژه در نقاط پر تردد جاده ای بطول 5/154 کیلومتر اقدام شده است.

وی افزود: در این راستا می توان به اجرای چیپ سیل به طول 3 كیلومتر در محور سبزوار – كاشمر قدیم از ابتدای كیلومتر 3 تا انتهای كیلومتر 5 و محور سبزوار – شاهرود باند شمالی به طول یك كیلومتر، پاكسازی و بازگشایی تعداد 65 دستگاه دهانه پل، در محور سبزوار – شاهرود باند شمالی و جنوبی، مرمت و تقویت دریواسیون جهت هدایت آب های سطحی به طول 5 كیلومتر در محور شاهرود به سبزوار، شانه سازی و مرمت شانه راه روستایی کراب به دلبر، پاكسازی حریم راه ها و پاركینگ ها در محور سبزوار – شاهرود اشاره نمود.

رییس اداره راه و شهرسازی سبزوار با بیان اینكه نصب علائم ایمنی و خط كشی جاده ها از دیگر اقدات اداره راه و شهرسازی سبزوار است، تصریح كرد: اجرای عملیات خط كشی جاده ها نیز در حال انجام است و در محورهایی كه روكش مجدد آسفالت آن انجام شده به سرعت علائم ایمنی نصب می گردد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.