بازدید سایت : ۳۵۰۴۷
مدیر کل حمل ونقل و پایانه های استان اعلام کرد:

اختصاص سوخت به ناوگان جاده ای بر اساس اسناد حمل ونقل از اول تیر ماه۹۴

اختصاص سوخت به ناوگان جاده ای بر اساس اسناد حمل ونقل از اول تیر ماه۹۴

تین نیوز | مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان کرمان گفت: با توجه به اجرای مرحله اول طرح تخصیص سهمیه سوخت بر اساس پیمایش، از اول تیر ماه94سهمیه سوخت كامیون ها و اتوبوس های برون شهری بر اساس سهمیه ماهیانه پایه و یا اسناد حمل ونقل اختصاص خواهد یافت.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان کرمان: مسعود جمیلی كرمانی، مدیر كل حمل و نقل و پایانه های استان با اعلام این خبر گفت: در این راستا سهمیه سوخت به دو صورت برای ناوگان گازوئیل سوز باربری و مسافربری جاده ای اختصاص می یابد، روش اول به صورت ماهیانه پایه برای خود روهای درون شهری و خودرو های كم فعالیت برون شهری است و روش دوم سهمیه بر اساس اسناد حمل ونقلی مانند بار نامه ، صورت وضعیت مسافری و cmr محاسبه و تخصیص می یابد.

جمیلی افزود : برای جلو گیری از هرگونه اشتباه در تخصیص سوخت، رانندگان بایستی اطلاعات مندرج در بارنامه ها، صورت وضعیت و cmr ، اطلاعات مربوط به مبداء ، مقصد، شماره پلاك و كارت هوشمند خود را مرتب كنترل ومورد بازنگری قرارد داده تا در صورت مشاهده هر گونه تغییری خارج از در خواست آنان موضوع رسیدگی واصلاحات لازم معمول گردد.

جمیلی تصریح كرد: بروز رسانی اطلاعات شماره تلفن همراه رانندگان(درصورت تغییر شماره همراه) و اطلاعات كارت خودرو بطور مستمربایستی در سامانه كارت هوشمند ناوگان بالاخصvin بروز رسانی شود در غیر اینصورت فعالیت رانندگان ثبت نخواهد شد و سهمیه سوخت آنان در ماه بعد كاهش می یابد.

مدیر كل حمل ونقل و پایانه های استان با اشاره به این مطلب كه از مهر ماه95 این سهمیه بر اساس GPS تخصیص خواهد یافت افزود : چنانچه رانندگان برون شهری در خصوص میزان سهمیه تخصیص یافته بر اساس اسناد حمل ونقل سوالاتی داشته باشند می توانندشماره كارت ناوگان خود را به شماره 60401411 ارسال و پیمایش دوره قبل خود را دریافت نمایند.

وی خاطر نشان كرد:استفاده از سیستم ussdبا شماره *6040*141# ودریافت پیمایش در طول دوره قبل ، همچنین مراجعه به سایت www.rmto.ir بخش استعلام كارت هوشمند .از دیگر راههای دستیابی رانندگان به پاسخ سوالات و مجهولات در خصوص اجرای این طرح مراجعه به مراكز صدور كارت هوشمند ودریافت اطلاعات پیمایش می باشد .

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.