بازدید سایت : ۴۵۷۲۲
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد:

احداثراه بین استانی اصفهان یزد با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال

احداثراه بین استانی اصفهان یزد با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال

تین نیوز | مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: به منظور احداث و تکمیل راه بین استانی اصفهان و یزد نیاز به اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال است.

حجت الله غلامی اظهار داشت: محور روستایی بیاضه ـ حاجی آباد به عنوان یک راه فرعی درجه یک در شهرستان خور و بیابانک واقع شده که روستای بیاضه را در استان اصفهان به روستای حاجی آباد در استان یزد متصل می‌کند.

وی افزود: شهرستان خوروبیابانک در شرقی‌ترین منطقه اصفهان واقع شده که با استان‌های خراسان جنوبی، یزد و سمنان همجوار است و به همین منظور احداث محور بیاضه ـ حاجی آباد به عنوان یک محور بین استانی نقش مهمی در زمینه ارتباط جاده ای ایفا می کند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان تصریح کرد: این محور به طول ۲۸ کیلومتر در استان اصفهان در حال احداث است که با تامین اعتبارات لازم پیش بینی می‌شود تا پایان سال به بهره‌برداری برسد .

وی بیان داشت: ۹ کیلومتر از این مسیر آسفالت شده و ۱۹ کیلومتر باقیمانده نیز در حال انجام است .

غلامی ادامه داد: این محور، یک محور بین استانی است که تاکنون ۲۰ میلیارد ریال در آن هزینه شده و برای تکمیل و انجام آسفالت سطحی آن ۲۲ میلیارد ریال دیگر اعتبار مورد نیاز است .

وی گفت: میزان حجم خاکبرداری این پروژه ۶۴ هزار مترمکعب و میزان حجم خاکریزی آن ۱۱۵ هزار متر مکعب بوده که در کل محور ۲۵ دستگاه پل آب‌رو احداث شده است .

واحدهای مسكن مهر در دهه فجر و تا پایان خرداد ماه سال ۹۵ افتتاح خواهد شد
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از عمده مشکلات موجود در این پروژه را شرایط جوی موجود در منطقه و نبود اعتبارات مکفی دانست و تصریح کرد: با وجود مشکلات، این پروژه فعال و تا پایان سال جاری با انجام آسفالت سرد به بهره‌برداری خواهد رسید .

وی همچنین در مورد پروژه مسکن مهر در اصفهان اعلام کرد: یک هزار و شش واحد مسكن مهر در شهرستان شهرضا و قهجاورستان در استان اصفهان در حال احداث است.

غلامی اظهار داشت: با توجه به افتتاح واحدهای مسكن مهر در دهه فجر، با برنامه‌ریزی‌های انجام شده بخش عمده‌ای از واحدهای مسكن مهر در دهه فجر سال جاری و بخشی تا پایان خرداد ماه سال ۹۵ به مرحله افتتاح خواهد رسید.

وی در مورد واحدهای مسكن مهر شهرضا نيز اظهارداشت: پروژه‌های مسكن مهر سه جانبه شهرضا به تعداد یك هزار و ۶۲۴ واحد توسط چهار شركت در حال احداث است .

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در مورد پروژه‌های مسكن مهر قهجاورستان از توابع شهرستان اصفهان نیز بيان داشت: پروژه سه جانبه قهجاورستان نیز با ۱۵۳ واحد در حال احداث است كه عملیات ساختمانی اين واحدها در مرحله تكمیل بوده و با برنامه‌ریزی صورت گرفته محوطه سازی و انشعاب آن تا پایان سال جاری تكمیل خواهد شد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.