بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

پنج دوربین جدید در محور شهرضا به اصفهان نصب می‌شود

پنج دوربین جدید در محور شهرضا به اصفهان نصب می‌شود

تین نیوز | مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان اصفهان گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام گرفته تعداد پنج دوربین جدید به منظور نظارت دقیق بر وضعیت حمل و نقل در محور شهرضا به اصفهان نصب می‌شود.
 
داریوش امانی اظهار بازدید میدانی از وضعیت محورهای مواصلاتی شهرهای مختلف استان اصفهان از مهم ترین دغدغه‌های اداره کل حمل و نقل و پایانه‌ها به شمار می‌رود و برهمین اساس نسبت به بررسی امکانات و نیازمندی‌های شهرضا در حوزه حمل و نقل جاده‌ای اقدام شده است.
 
وی ادامه داد: حضور در سطح جلسات شورای ترافیک شهرستان ها وهم اندیشی با متخصصان و صاحب نظران حوزه حمل و نقل از دیگر نکاتی به شمار می‌رود که به شکل جدی در دستور کار این مجموعه قرار گرفته است.
 
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان با اشاره به اینکه رسیدگی به نیازمندی‌های شرکت‌های مسافربری شهرضا برای استقرار در محل پایانه شرق از مهم‌ترین اولویت‌های این شهرستان در حوزه حمل و نقل است، افزود: برهمین اساس در آینده نزدیک طی نشستی با حضور کارشناسان اداره کل حمل و نقل و پایانه‌ها و اعضای شورای ترافیک شهرضا تمامی نکات مهم پیرامون این موضوع بررسی می‌شود.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه محور مواصلاتی اصفهان به شیراز در ایام نوروز سال 93 بیش ترین آمار تصادفات جاده‌ای را به خود اختصاص داده است، اذعان داشت: برهمین اساس نسبت به اعمال سیاست‌های گسترده از قبیل نصب تعداد 5 دوربین در محور شهرضا به اصفهان،حذف واصلاح نقاط حادثه خیز، نصب گاردریل و احداث مجتمع‌های خدماتی و رفاهی با محوریت بخش خصوصی اقدام می‌شود.
 
امانی در پاسخ به سئوالی مبنی بر رویکرد اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان درخصوص احداث شرکت خیریه حمل و نقل و باربری در شهرک صنعتی رازی گفت: به لحاظ اینکه مقرر شده است تمامی درآمدزایی ناشی از احداث این مجموعه در امور خیریه هزینه شود در وضعیتی که استانداردهای لازم در این زمینه رعایت شود اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان تعامل و هماهنگی لازم را با متولیان امر دارد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.