بازدید سایت : ۵۶۱۵۹
رئیس اداره راه و شهرسازی ساوه:

پروژه اصلاح شیب شیروانی راه اصلی ساوه - تهران مراحل پایانی را پشت سر می‌گذارد

پروژه اصلاح شیب شیروانی راه اصلی ساوه - تهران مراحل پایانی را پشت سر می‌گذارد

تین نیوز | رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ساوه گفت: عملیات اصلاح شیب شیروانی راه اصلی ساوه-تهران مراحل پایانی کار را طی می‌کند.

ابراهیم مردانی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید خبرنگاران از پروژه اصلاح شیب شیروانی راه اصلی ساوه تهران گفت: با توجه به نقش مهم مقوله کاهش شیب شیروانی محورها در کاهش شدت سوانح رانندگی و خسارات وارده به سرنشینان، عملیات اصلاح شیب شیروانی محورهای شریانی و اصلی این شهرستان در دستور کار این اداره قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اهمیت این عملیات راهداری افزود: در همین راستا با توجه به تراکم تردد جاده‌ای و حجم ورود وسائل نقلیه از شهرصنعتی ساوه به محور اصلی و وجود شیب جاده‌ای قابل ملاحظه که منجر به افزایش سرعت وسائل نقلیه، انحراف و خروج چندمین دستگاه وسیله نقلیه شده بود، عوامل راهداری این اداره با اصلاح شیب شیروانی باند برگشت راه اصلی تهران –ساوه (حدفاصل شهرصنعتی ساوه )به طول 9 کیلومتر با استفاده از ماشین آلات در اختیار، نسبت به ایمن سازی جاده مزبور اقدام کردند.

به گفته وی اداره راه وشهرسازی شهرستان ساوه با در اختیار داشتن 152 کیلومتر آزادراه و 114 کیلومتر راه اصلی بیشترین طول آزاد راه، بزرگراه و راه اصلی را در سطح  شهرستان‌های دوازده گانه استان مرکزی در اختیار دارد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.