بازدید سایت : ۳۲۷۴۳

پیشرفت ۳۱ درصدی محور صوفیان تسوج سلماس پس از سال‌ها

پیشرفت ۳۱ درصدی محور صوفیان تسوج سلماس پس از سال‌ها

تین‌نیوز| فرماندار شهرستان شبستر گفت: متأسفانه تاکنون مسیر 93 کیلومتری محور صوفیان ـ تسوج ـ سلماس تنها 31 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تنها 25 کیلومتر از پروژه زیر ترافیک رفته است.

 
سعید کاشانی در جلسه بررسی موانع احداث راه ارتباطی شبستر ـ تسوج از تأخیر و کندی عملیات اجرایی بزرگراه شبستر ـ تسوج ـ سلماس به‌شدت انتقاد کرد و گفت: باوجود حوادث دل‌خراش و متعدد جاده‌ای در مهروموم‌های اخیر و بدقولی‌های فراوان متولیان امور، متأسفانه تاکنون مسیر 93 کیلومتری محور صوفیان ـ تسوج ـ سلماس تنها 31 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تنها 25 کیلومتر از پروژه زیر ترافیک رفته است.

کاشانی با اشاره به عوامل کندی عملیات اجرایی این پروژه اظهار داشت: جابجایی تأسیسات زیر بنایی از مسیر راه ارتباطی و در دست احداث یکی از مهم‌ترین موانع به‌حساب می‌آید که امیدواریم باهمت مسئولین ذی‌ربط هر چه زودتر شاهد مرتفع شدن این موضوع باشیم.

وی بابیان اینکه دو بانده کردن این محور از آرزوهای دیرینه اهالی این منطقه است افزود:برای اتمام  این پروژه 160 میلیارد تومان بودجه نیاز است.

کاشانی احداث پل‌های غیره مسطح در سه‌راهی‌های شندآباد – بندرشرفخانه و سیس را از نیازهای اساسی این محور در کاهش تلفات جاده‌ای عنوان کرد.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی هم با ذکر این مطلب که تاکنون نزدیک به 300 نفر در این محور جان خود را ازدست‌داده‌اند  و هزاران خانواده متحمل خسارات زیادی شده‌اند خواستار اجرایی شدن تعهدات مسئولان نسبت به جاده صوفیان - شبستر- تسوج – سلماس شد.

معصومه آقاپور علیشاهی از مسئولان خواست همیشه قانون را به نفع مردم تفسیر کنند و تلاش کنند گره‌ای از گره‌های مردم را باز بکنند نه اینکه چوب لای چرخ مردم بگذارند و آن‌ها را درگیر بوروکراسی اداری بکنند.
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.