بازدید سایت : ۱۶۹۸۴۳

کشتیرانی مرسک با ارائه خدمات بار هوایی به آسمان باز می‌گردد

برای مرسک بسیار مهم است که با معرفی Maersk Air Cargo حضور خود را در صنعت حمل‌ و نقل هوایی جهانی افزایش دهد تا نیازهای مشتریان خود را بهتر برآورده کند.

تین نیوز |

برای غلبه بر اختلالات زنجیره تامین جهانی، شرکت دانمارکی مرسک با راه‌ اندازی سرویس Maersk Air Cargo، دومین فرودگاه بزرگ دانمارک را به عنوان مرکز حمل‌ و نقل هوایی خود انتخاب کرده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از آسام تدبیر، پیش بینی می‌شود که بخش خدمات بار هوایی مرسک از نیمه دوم سال جاری به طور کامل عملیاتی شود.

آیمریک چانداواین، رئیس بخش لجستیک و خدمات جهانی مرسک گفت: حمل‌ و نقل هوایی عاملی حیاتی برای انعطاف‌ پذیری و چابکی در زنجیره‌ های تامین جهانی است، زیرا به مشتریان ما اجازه می‌ دهد تا با چالش‌ های زنجیره تامین مقابله کنند و گزینه‌ های مختلف حمل‌ و نقل را برای جابجایی محمولات با ارزش خود داشته باشند.

او اضافه کرد: برای مرسک بسیار مهم است که با معرفی Maersk Air Cargo حضور خود را در صنعت حمل‌ و نقل هوایی جهانی افزایش دهد تا نیازهای مشتریان خود را بهتر برآورده کند.

این اولین بار نیست که مرسک در بخش هوانوردی نقش آفرینی می‌کند، زیرا شرکت هواپیمایی دانمارکی مرسک ایر از سال ۱۹۶۹ تا ۲۰۰۵ فعال بود.

شرکت حمل‌ و نقل هوایی جدید نتیجه انتقال فعالیت‌ های شرکت هواپیمایی داخلی Star Air است که به Maersk Air Cargo منتقل شده است.

مرسک ایر کارگو با ارائه خدمات لجستیک سرتاسری از مشتریان فعلی و آتی مرسک پشتیبانی می‌ کند.

توربن بنگتسسون، رئیس Air & LCL گفت: ما شاهد افزایش و تداوم تقاضا برای محموله هوایی هم امروز و هم در آینده و همچنین تقاضای رو به رشد برای لجستیک سرتاسری هستیم، چرا که برای ما مهم است که ظرفیت کنترل شده خود را تقویت کنیم و در  بخش حمل‌ و نقل هوایی نیز پیشرفت بیشتری داشته باشیم.

مرسک ایر کارگو به تدریج ظرفیت کنترل شده (controlled capacity) متشکل از ۵ فروند هواپیما شامل دو هواپیمای بویینگ «۷۷۷ اف» جدید و سه هواپیمای باری اجاره‌ای «۳۰۰-۷۶۷ بی»  عملیاتی می‌ کند.

یان هسلوند، مدیر عامل فرودگاه بیلاند، اظهار داشت: ما بسیار مفتخریم که به عنوان مرکز اروپایی گروه مرسک برای حمل‌ و نقل هوایی انتخاب شده‌ ایم و مشتاقانه منتظر توسعه همکاری‌ها هستیم.

ادعای مرسک این است که تقریبا یک سوم تناژ سالانه بار هوایی اش را از طریق ناوگان هوایی ملکی خود حمل خواهد کرد.

این شرکت هواپیمایی دانمارکی خاطر نشان کرد که مابقی ظرفیت لازم را از طریق ترکیبی از هواپیماهای ملکی و اجاره‌ای مشابه مدلی که در بخش حمل دریایی خود به اجرا گذاشته، تامین می‌ کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.