بازدید سایت : ۴۴۴۳۷

کدام کشور بزرگ ترین جریان ترافیکی جهان را دارد؟

پیش بینی می شود سفرهای هوایی این کشور به بزرگ ترین جریان ترافیکی جهان تبدیل شود.

کدام کشور بزرگ ترین جریان ترافیکی جهان را دارد؟
تین نیوز

ناوگان تجاری چین تا سال ۲۰۴۳ بیش از ۲ برابر خواهد شد و پیش بینی می شود سفرهای هوایی این کشور به بزرگ ترین جریان ترافیکی جهان تبدیل شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، با توجه به چشم انداز بازار تجاری (CMO) تازه منتشر شده ۲۰۲۴ بوئینگ برای چین، پیش بینی مدت تقاضا برای هواپیماهای تجاری و خدمات مرتبط، چین تا سال ۲۰۴۳ بیش از ۲ برابر صنعت هوانوردی خود را افزایش خواهد داد و صنعت هوانوردی این کشور برای پاسخگویی به تقاضای رو به رشد برای سفر و حمل و نقل باری هوایی در حال توسعه است.

دارن هالست، معاون بازاریابی بازرگانی بوئینگ اظهار کرد بازار هوانوردی تجاری چین برای مسافران و محموله ها، به دلیل رشد اقتصادی و ایجاد شبکه های خطوط هوایی در داخل این کشور، به گسترش خود ادامه می دهد.

همانطور که این پیش بینی نشان می دهد، خطوط هوایی چین با تقاضای قوی مواجه خواهند شد که مستلزم رشد بیشتر ناوگان مدرن با مصرف کمتر سوخت است.

ناوگان تجاری چین سالانه ۴.۱ درصد رشد خواهد کرد و از تعداد ۴۳۴۵ هواپیما به ۹۷۴۰ هواپیما تا سال ۲۰۴۳ خواهد رسید و رشد سالانه ۵.۹ درصدی ترافیک مسافری آن از میانگین جهانی ۴.۷ درصد فراتر خواهد رفت.

پیش بینی می شود که سفرهای هوایی در چین به بزرگ ترین جریان ترافیکی جهان تبدیل و باعث رشد تولید هواپیماهای تک راهرو شود که بیش از سه چهارم تحویل ها را تشکیل می دهد.

همچنین چین با تقاضای ۱۵۷۵ هواپیمای پهن پیکر جدید، بزرگترین ناوگان پهن پیکر جهان را خواهد داشت. ناوگان باری چین نیز با تقاضای تحریک شده توسط بخش تجارت الکترونیکی این کشور، تقریبا سه برابر خواهد شد.

شرکت های هواپیمایی چینی برای حمایت از ناوگان هوایی رو به رشد، از جمله موارد دیجیتال، تعمیر و نگهداری و تغییرات، به خدمات هواپیمایی به ارزش ۷۸۰ میلیارد دلار نیاز دارند.

بوئینگ گفت صنعت خطوط هوایی این کشور به استخدام و آموزش نزدیک به ۴۳۰ هزار پرسنل جدید برای پشتیبانی از خلبانان جدید، تکنسین های تعمیر و نگهداری و خدمه کابین نیاز دارد.

چاینا گزارش کرد، هواپیماهای بوئینگ بیش از ۵۰ سال، ستون اصلی سیستم های حمل و نقل مسافر و بار در هواپیمایی کشوری چین بوده اند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.