بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

◄ رونمایی از بازارگاه اینترنتی حمل و نقل کالای برون شهری

مراسم رونمایی از اولین بازارگاه اینترنتی حمل ونقل کالا از سوی شرکت «ترابرنت» در معاونت علمی ریاست جمهوری و با حضور اصحاب رسانه و مسئولانی از سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، معاونت علمی ریاست جمهوری و مدیران عامل شرکت های سرمایه گذار برگزار شد.

رونمایی از بازارگاه اینترنتی حمل و نقل کالای برون شهری
تین نیوز

کیوان جعفری مدیرعامل شرکت «ترابرنت» در مراسم رونمایی از اولین بازارگاه اینترنتی حمل ونقل کالا، با بیان این که این شرکت راهکاری برای ساده سازی فرایند جابجایی کالا ارائه کرده گفت: این راهکار با ایجاد مجموعه ای از دارندگان ناوگان با گرید مناسب و با هدف حذف واسطه ها و دلال ها سعی در ارائه خدمات با بهترین کیفیت دارد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، جعفری گفت : امروز اولین مجوز رسمی به شرکت ما داده شد و این سامانه به عنوان بزرگ ترین و قابل اعتمادترین بنگاه ارسال کالا و بار آنلاین در ایران در ابتدا از استان های تهران، فارس و خراسان رضوی شروع به کار خواهد کرد.

وی به تشریح ظرفیت ها و پتانسیل های این سامانه برای افزایش بهره وری در صنعت حمل ونقل پرداخت و در توضیح مشکلات فرهنگی و دشواری های قبول این سامانه در بین جمعیت رانندگان کامیون داران و شرکت های حمل ونقلی گفت: متأسفانه صنعت حمل ونقل برون شهری بسیار سنتی باقی مانده و هم راستا با سایر صنایع رشد نکرده است. ما با هدف ایجاد تحول جدی در این صنعت و با اولویت قرار دادن افزایش بهره وری اقدام به سامان دادن حمل بار در جاده های برون شهری کرده ایم.

جعفری اضافه کرد:رانندگان نگران نحوه کار با این اپلیکیشن نباشند چرا که رسالت خود را آموزش راننده شرکت حمل ونقلی و صاحبان کالا می دانیم که چگونه از بستر فناوری برای بهبود وضعیت خود استفاده کنند.

مدیرعامل ادامه داد خیلی از محموله های صاحبان کالا روی زمین می ماند و ما تمام تلاش خود را بر این گذاشته ایم که راننده، صاحب کالا و شرکت حمل ونقل به صورت زنجیره وار به هم متصل شوند و کار تسهیل گری در پروسه حمل ونقل جابجایی محموله به بهترین شکل ممکن انجام شود.

جعفری خبر داده که برای اولین بار چندین شرکت دانش بنیان با همکاری یکدیگر و با حمایت های وزارت راه و شهرسازی و معاونت علمی ریاست جمهوری اقدام به طراحی این بازارگاه اینترنتی کرده اند که در ماه های آینده سرویس های جدید و بیش تری ازجمله وضعیت ترافیکی جاده های برون شهری به آن اضافه خواهد شد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.