بازدید سایت : ۸۳۴۳۱

بهره برداری از ۲۲ کیلومتر باند دوم محور دیهوک به راور

طول کل محور دیهوک به راور در حوزه استحفاظی استان خراسان جنوبی ۲۰۵ کیلومتر است که با تکمیل این قطعه ۲۲ کیلومتری مجموعا ۱۴۲ کیلومتر از محور دوبانده شده است.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت:  ۲۲ کیلومتر از باند دوم محور دیهوک به راور به بهره برداری رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،  میرمحمد مودی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در این مراسم که باحضور قناعت استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولین برگزار شد، گفت: با هدف ایمن سازی محورهای استان و برنامه ریزی های صورت گرفته جهت تکمیل سریعتر باندهای دوم استان، این قطعه ۲۲ کیلومتری با اعتبار هزینه شده ۴۴۰ میلیارد تومان تکمیل شد و  به بهره برداری رسید.

مودی افزود: طول کل محور دیهوک به راور در حوزه استحفاظی استان خراسان جنوبی ۲۰۵ کیلومتر است که با تکمیل این قطعه ۲۲ کیلومتری مجموعا ۱۴۲ کیلومتر از محور دوبانده شده است.

وی تصریح کرد: ۶۳ کیلومتر باقی مانده محور نیز با پیشرفت فیزیکی حدودا ۴۰ درصد در دستور کار قرار دارد که تکمیل آن به هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با  اشاره به اینکه ساخت باند دوم راه های اصلی استان در دولت سیزدهم شتاب گرفته، تصریح کرد: از ابتدای انقلاب تا ابتدای سال ۱۴۰۰ در خراسان جنوبی ۷۲۰ کیلومتر باند دوم احداث شده بود اما طی دولت سیزدهم ۲۷۰ کیلومتر باند دوم احداث شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.